1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Wappi pissii uudessa m55:ssa...hjälp

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Legge, 9/9/03.

1. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Aloin tossa lataamaan ekaa kertaa soittaria wapin kautta. GPRS-palvelua mulla ei Radiolinjassa oo joten käytän tavallista wappia. Puhelin ilmottaa aina, että väärät cds-asetukset, mut en löydä niistä vikaa (mutta mä oonki spede, ku oon uusi Siemensille). Luurissahan oli yllätykseksi valmiina profiili radiolinjalle, tai itseasissa kaksikin löyty nimenomaan omaan noitten wap-profiilien alta (toisessa ei ollu mitään asetuksia laitettuna, joten poistin sen, ku yritin saada toimimaan). Sittehän niille java-hommeleille on omat profiilinsa, joista mä en tajuu mitään. Siellähän kysellään jotain dns-numeroita??? Entäs toi http-profiili? Mulla on siinä se valmiina ollu "Radiolinja". Josko joku nero vois auttaa!!!

EDIT: Voihan #%¤#...kokeilin just vanhalla Nokialaisella rl:n wappia, ja eihän se suostunut silläkään juuri ny pelittämään. Taitaa siis Radiolinja pissiä! Onku joku muu huomannu saman?

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    DNA tässä pissii kun Wap GPRS on tilattu ja asetukset(oikein ovat) hankittu, mutta ei vaan toimi.

3. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    No voi pärkkele. Ny kyllä alko toi normaali wappi toimimaan, mut yritäppä tilata linkistä soittaria, ni antaa edelleen ton schaisse-ilmotuksen. Kertokaas ny joku, miten ne asetukset pitää laittaa. Siemensin sivuillahan sanotaan, et kaikki wap, java, http jne. asetukset pitää olla kunnossa, ennenku lataaminen onnistuu. Et mitäs hemmetin asetuksia sinne pitäis laittaa, ku ei mistään tunnu löytyvän ohjeita? Kiitos!

EDIT: No ny mä tajusin laittaa sinne java ym. asetuksiin kanssa ne käyttäjätunnukset ja salasanat, ja nyt ku alkaa lataamaan, ni tulee peräti se semmonen yhteys muodostettu merkkiääni, mut sit loppujen lopuks ilmotus "virhe latuksessa"...ota tästä selvää

4. jomppa

Tykkäykset:
    0
    mulla on sama juttu mut mulla on vaan dna

5. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Mulla oli dnan csd-wapin kanssa sama ongelma, se ilmoitti soittoäänen latauksen lopussa, että lataus epäonnistui, mutta soittoääni toimii kuitenkin ihan hienosti.

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Joo sainhan mä ton aikoja sitte ite toimimaan. Ensin oli asetuksissa vika, mut sit ongelmana oli Siemensin oma soittarisivusto, josta tilatut linkit oli susia. Ne Siemensin soittarithan tulee Jippiiltä, ja sit ku tilasin äänet Jippiin omilta sivuilta, ni alko toimimaan.

7. Liski

Tykkäykset:
    0
    Minulla itselläni pissi C45 vakioasetukset, mutta kun pyysi soneran asiakaspalvelusta täydelliset asetukset, rupesi pelittämään. Ainakin Sonera-profiilista puuttui tyystin CDS-asetukset.

8. Liski

Tykkäykset:
    0
    Minulla itselläni pissi C45 vakioasetukset, mutta kun pyysi soneran asiakaspalvelusta täydelliset asetukset, rupesi pelittämään. Ainakin Sonera-profiilista puuttui tyystin CDS-asetukset.

Jaa tämä viestiketju