1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

wap laskutus laskussa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja storaenso, 23/4/06.

1. storaenso

Tykkäykset:
    0
    minulla on käytössä opera mini, WLirc ja eMSN näissä internet asetukset käytössä, laskussa näkyy gprs/3g internet laskua 2897kt 112kpl tämä ihan ok mutta miksi laskussani näkyy silti lisäksi wap-käyttö 3960kt 93kpl? vaikka en ole wappia käyttänyt kuin pari kertaa...
    eikä se olekin niin että jos minulla on internet asetukset käytössä enkä käytä wappia niin wap päivälaskutusta ei pitäisi tulla? ja toiseksi jos käytän puhelinta modeemina läppärille niin sehän menee tuon internet asetuksen kautta eli wap laskua siitä ei pitäisi tulla?

2. polle

Tykkäykset:
    0
    Saunalahdesta en tiedä, mutta Elisan erittelyssä näkyy jokainen wap-sivupyyntö erillisenä yhteytenä AP-Default-osoitteeseen. Tämän vuoksi esim. omassa laskussa näkyi viime kuussa yli 900 wap-käyttökertaa, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.

3. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saunalahtea minullakin, ja opera mini sekä wlirc (vai oliko jmirc) olen käyttänyt - pelkkää gprs:ää näkyy online laskua, ei wap-laskua. Ettei toi eMSN tee jotain uutta versiontarkistusta wapin yli tmv?

Jaa tämä viestiketju