1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

wap & irc

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja lognog, 20/10/02.

1. lognog

Tykkäykset:
    0
    Kuulin kaverilta, joka oli taas kuullut/lukenut jostakin (todella luotettava tiedonlähde :D), että WAPin kautta pystyisi jotenkin irkkaamaan. Itse yritin googlella etsiä, mutta en löytänyt mitään toimivaa systeemiä. Jos joku täällä tietäisi ko. asiasta jotakin, tai edes sen, että onko se mahdollista, niin olisi kiva tietää.

2. kieksi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    No ainakin irssiin on WAP-IRC-plugin. En ole kokeillut, mutta kuuleman mukaan toimii ihan OK. Tietoturvaa epäilen.

edit: Hups, laitoin vahingossa ICQ-pluginin URLin.

3. Freija

Tykkäykset:
    0
    Tämä siis toimii joka puhelimessa jossa on wap ominaisuus?Kuinka paljon wap maksaa ku en oo tarvinu sitä vielä enkä tiedä ja miten r600:sessa ne wap asetukset pitää laittaa?

4. Freija

Tykkäykset:
    0
    Siis tietojaa se on siis niinku mirc ja et kirjotetaan niinku tekstarit?

5. Freija

Tykkäykset:
    0
    Ja jos ottas lisäksi tähä dna:ha sen wapin eli gprs-wap niin onko se wapki sit kiintee??

6. lognog

Tykkäykset:
    0
    Kuinkas toi irssi plugin oikeen toimii. muuttaako sen jotenkin WAP sivuksi vai miten?

7. Freija

Tykkäykset:
    0
    Hei auttakaa mä haluun tietoja.

8. Freija

Tykkäykset:
    0
    HEi juma vastatkaa!! jaksa oottaa.

9. tkorpela

Tykkäykset:
    0
    Olisikohan asenteellasi jotain korrelaatiota auttamishalun määrään?
    Vinkkinä, käytä foorumin hakutoimintoa ja hieman omaa yritystä myös. Voithan käyttää myös kauppiaan/valmistajan tukipalveluja. Ja jos tarvitsee saada pian toimimaan, mahdollinen maksullisuus ei luulisi olevan ongelma.

10. Freija

Tykkäykset:
    0
    No eipä ollu haulla apua mutta eikö tosiaan kukaan tiedä näistä mitää mä haluisin siis wapin ja et gprs vois surfata ja wapil ircata mut et wappi ois kiintee tai jotai kertokaa näistä ratkaisuista.

11. Freija

Tykkäykset:
    0
    Eikö kukaan tiedä näistä irc&wap asioista mitään ois kiva saaha infoo.

12. Freija

Tykkäykset:
    0
    Miksette mulle vastaa mitään muille kyllä???

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Haulla löytyy juttua, Operaattorien sivuilta löytyy ohjeita. SE:n sivuilta löytyy mahdollisuus lähettää asetukset...
    Eikun Mobiili :) Jos tarkoitat WAP-GPRS hinnoittelua niin on kiinteä KK maksu , DNAn laajempaan GPRS pakettii kuuluu myös tuo WAP yhteys, eli sitä ei tarvitse tilata erikseen.
    Käynti DNAn sivuilla olis antanut vastauksen huomattavasti nopeammin ja helpommin (ei edes tarvitse rekisteröityä. Samoin Forumin haulla. Kysymysten muotoilukin voi auttaa.

14. Freija

Tykkäykset:
    0
    Laajempaan gprs pakettiin?Mä vaan siitä ircistä et onko se niinku www.mirc.com ja siihe kait kirjotetaan sitte kännykällä? Onko kukaan testannu tätä wap-ircciä et toimiiko se?

15. Freija

Tykkäykset:
    0
    Siis jos ottaa gprs-wap niin wap ja gprs o kiinteitä? En oikee tajunnu. Paljo tuo wap maksaa muuten onks se puheli minuuttie hintane? Ja jos ottaa tuon wap-gprs niin voiko käyttää gprs:ssää ja wappia?

16. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Termit vähän sekoilee.

dna GPRS
    On dnan GPRS palveli mihin kuuluu mahdollisuus käyttää kahta eri GPRS yhteyttä (apn) WAP ja internet, jälkimmäinen on avoin GPRS internetyhteys, wap GPRS yhteys DNAn wap gatewayhin mistä on sinänsä avoin pääsy internettiin WAPin rajoitteet huomioiden.
    Tällä paketilla voit WAPata ja Surffata ym netissä rajoittamattomasti pelkällä tämän paketin kk maksulla.

dna WAP-GPRS
    on dnan wap gprs yhteys vain jo yllä kuvatulla wap yhteydellä (apn).
    Tällä paketilla voi ~WAPata rajoittamasti ko paketin kuukausimaksulla.

Lisäksi tulee normaalit muut liittymänmaksut.

Silloin voit käyttää WAPia GPRSn yli

Karkeasti yleistäen
    GPRS, GSMData, Modeemit,ADSL jne voi ajatella tieksi.
    TCP/IP (~internet) on perus liikennesäännöt
    Tämän jälkeen tulee vasta WAPit,sähköpostit, Nettisivut , IRCit
    Näiden jälkeen sisältö

P.S.
    Katso niitä DNAn sivuja.
    Lue tätä foruumia.
    Kysy selkeästi.
    Onko sinun äidinkieli joku muu kuin suomi?

17. Freija

Tykkäykset:
    0
    On ruotsi no eikä =)Ymmärsinkö oikein wap-gprs on halvempi kuukausihintanen lisäpalvelu kuin pelkkä gprs.Eli wap-gprs toimii gprs yhteyden yli eli wappia vaan voi käyttää ja taas pelkkä gprs on wap ja gprs samassa mutta kalliimpi.En osannu muute sanoo =( Eli tätäkö tarkoitit? Ja siis kun minulla on jo pelkkä dna:n gprs yhteys ja kun haen asetukset wappiin voin samalla kuukausimaksulla wapata ja gerppiä?

18. Freija

Tykkäykset:
    0
    Juu luin sieltä sivuilta olin kattonut www.dnainternet.fi ja et eihä siel lue niist mitää mutku löysin www.dnafinland.fi se sit selvensi asiaa.Olin lukenut jo tuolta aiemminki mutta en vaan muistanut =(.Vielä sittä että onko kellään kokemuksia tuosta ircistä onko se hyvä tai toimiiko se edes?

19. GroundedZero

Tykkäykset:
    0
  20. Freija

Tykkäykset:
    0

Niin olen.

Jaa tämä viestiketju