1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

WAP/GPRS huolia! Auttakaa!!!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Reb, 6/12/04.

1. Reb

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs minulla on tämä siemens MC60 kapula (joka tulee vaihtumaan ja pian) ja olen sitä käyttänyt kokonaisen vuoden 2 viikon päästä, mutta en ole vuoden aikana löytänyt mistään asetuksia eli WAP/GPRS!!! Se on tylsää kun en ole saanut tilattua mitään tähän puhelimeen! Mistähän niitäkin voisi löytyä? Pitäisikö minun ostaa datakaapeli että voisi päivittää asetuksia sitten kun ostan seuraavan puhelimen? (Se tulee olemaan M65 eleei tule mitään huipputarjousta jostain muusta)

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Aika pitkään olet käyttänyt ilman ominaisuulksien hyödyntämistä. Kauppias auttaa asetusten laittamisessa mikäli ostettu kivijalkakaupasta, toisinaan myös nettikauppias ;)
    Myöskin täältä foorumilta saa yleensä avun, kunhan antaa tarvittavat tiedot kysyessään, kuten tässä tapauksessa käytettävä operaattori.
    Aluksi voisit katsoa löytyykö esim. tuolta apua ongelmaan.

3. Reb

Tykkäykset:
    0
    Kiitos neuvosta! Toivoisin että saisin tästä avun kun olen kylklä kokeillu useammankin kerran asentaakkin asetkusia mutta ei onnistu... Aina se kännykkä valittaa että yhteysvirhe. Minulla on siis Elisa eikä tahdo siltä löytyä asetuksia... Pliis auttakaa asiantuntiat!!

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Oletko jo koettanut tilata suoraan Siemensin palvelusta?

5. Reb

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tuhannesti arivi! GPRS toimii nyt!!!

Jaa tämä viestiketju