1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

wap gprs dna:lla

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 13/10/02.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Hei onko kenelläkään kokemusta wap gprs:n toiminnasta ja sen saatavuudesta dna:lla? Tilasin ko palvelun. Minulle sanottiin, että sen saa vuorokauden-kahden sisään. Oletteko ottaneet ja kuinka nopeasti sen on saanut?

2. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Taisi mennä kolmekin vuorokautta. Kyllähän wappi toimii. Harmittavasti kuitenkin kaikki sivut eivät avaudu loppuun saakka, kuten esim. Finnairin.
    Radiolinja ja Sonora päästävät pitemmälle.

3. heino79

Tykkäykset:
    0
    Joo joku aika sitten kun ostin webboxin ja siihen avasin uuden dna gprs-liittymän tekstiviestillä. Odottelin ainakin 5 päivää eikä gprs ollut auennut. Sitten dna:lta tuli postissa kirje että ette ole maksanut aiempaa laskua joten emme voi avata liittymää. Soitin asiasta ja siellä todettiin että olen maksanut kaikki laskut. Joten eikun uudestaan viestillä aukasemaan.. meni varmaan kolme päivää, ja sitten puhelimeeni tuli 15 kertaa sama viesti että: "Gprs kytketty"... tai jotain vastaavaa. Siis juttu on ihan tosi! 15 viestiä piipitti tossa minuutin aikana :).

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Ilman viestiä wap-gprs kytkettiin

Sain kuin sainkin wap-gprs:n istelleni 2 vuorokaudessa, mutta siitä ei tullut minkään valtakunnan viestiä. Rupesin vain huvikseni kokeilemaan ja kas, se oli kytketty. Sitten oli jotain häikkää asetuksissa, mutta sekin selvisi soittamalla.

5. huppu

Tykkäykset:
    0
    Tilasin DNA liittymän torstaina.

Liittymä ( puhelut +wap ) alkoi toimia seuraavana maanantaina.

Kun tilasin heti tekstiviestillä GPRS palvelun , niin vastauksena tuli heti, että lisäpalveluita voi tilata vasta n. 3vrk liittymän avaamisesta kuluttua ??????????

Soitin asiakaspalveluun ja kysyin, että tarvitseeko minun tilata 3 vrk kuluttua GPRS uudestaan. Asiakaspalvelusta sanottiin, että ei tarvitse.
    GPRS kytkeytymisestä kuulemma pitäisi tulla tekstiviesti, jota ei vieläkään ole tullut ( kaksi viikkoa kulunut )

Varmuuden vuoksi kaksi viikkoa sitten tiistaina kun olin saanut OMA DNA käyttäjätunnuksen ( 1 vrk DNA liittymän avautumisen jälkeen ) tilasin GPRS:n internetin kautta.

Parin vrk kuluttua torstai ja perjantai välisenä yönä kokeilin ohjelmaa joka yhdistää Siemens M50 GPRS yhteyden ja se toimi !!!

siitä lähtien DNA GPRS on toiminut hyvin.

download nopeus n. 41- 51 kbps ,
    joskus kuitenkin on ruuhkaa ja nopeus on pienempi.

PS. Odottelen vieläkin tekstiviestiä DNA:lta siitä että minun GPRS alkaa toimia !

6. huppu

Tykkäykset:
    0
    Tilasin DNA liittymän torstaina.

Liittymä ( puhelut +wap ) alkoi toimia seuraavana maanantaina.

Kun tilasin heti tekstiviestillä GPRS palvelun , niin vastauksena tuli heti, että lisäpalveluita voi tilata vasta n. 3vrk liittymän avaamisesta kuluttua ??????????

Soitin asiakaspalveluun ja kysyin, että tarvitseeko minun tilata 3 vrk kuluttua GPRS uudestaan. Asiakaspalvelusta sanottiin, että ei tarvitse.
    GPRS kytkeytymisestä kuulemma pitäisi tulla tekstiviesti, jota ei vieläkään ole tullut ( kaksi viikkoa kulunut )

Varmuuden vuoksi kaksi viikkoa sitten tiistaina kun olin saanut OMA DNA käyttäjätunnuksen ( 1 vrk DNA liittymän avautumisen jälkeen ) tilasin GPRS:n internetin kautta.

Parin vrk kuluttua torstai ja perjantai välisenä yönä kokeilin ohjelmaa joka yhdistää Siemens M50 GPRS yhteyden ja se toimi !!!

siitä lähtien DNA GPRS on toiminut hyvin.

download nopeus n. 41- 51 kbps ,
    joskus kuitenkin on ruuhkaa ja nopeus on pienempi.

PS. Odottelen vieläkin tekstiviestiä DNA:lta siitä että minun GPRS alkaa toimia !

7. huppu

Tykkäykset:
    0
    OOOPS ! edellinen viesti tuli lähetettyä kahteen kertaan vahingossa.

Jaa tämä viestiketju