1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Wap asetukset?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Lasu14, 11/12/04.

1. Lasu14

Tykkäykset:
    0
    Ostin eilen Samsung p510 ja tilasin äsken soitto äänen, mutta kun lataan sitä netistä, niin mulla ei oo niitä Wap asetuksia. Tietääkö kukaan mitä pitää lähettää ja onko se numero 15400? Koitin tilata WAP ASETUKSET SAMSUNG (ko kauppias käski tilata) numeroon 15400, niin sieltä tuli viesti että ei voi tilata kuin Nokiaa tai Eriksonia. Kertoisiko joku sen viestin, että mitä kirjoitetaan ja mihin lähetetään?? Kiitos :)

2. mixzu

Tykkäykset:
    0
    -Tota,olisit voinut tietty kertoo mikä liittymä/operaattori sulla on...vinkkinä,mene operaattoris sivuille ja etsi sieltä..sieltähän ne asetukset löytyy ja muuten noissa soittarimestoissakin on yleensä linkki operaattorikohtaisiin wap-asetuksiin ;)
    Ja ei tasan kyl tule se ääni jos sulla ei ole viellä wap-asetukset kondiksessa!

3. mixzu

Tykkäykset:
    0
    Ja sit kun sulla on wap/gerpsi-asetukset tilattuna niin tilaa myös mms-asetukset kans ;)

4. Jorzi

Tykkäykset:
    0
    ongelma

Minulla on sellainen kun koitan mennä wappiin ja vaikka olen ottanut asetukset ja kaiki niin se ei päästä... DNA:n sivuilla lukee että portti:"numerosarja" ja tuolla asetuksissa ku ei missään ole portti saraketta.

Jaa tämä viestiketju