1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

wap-asetukset samsung x480

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja riekku, 18/8/05.

1. riekku

Tykkäykset:
    0
    Mistä löytäisin wap-asetukset samsungin x480-puhelimeen. Luvattua asetusviestiä ei vaan kuulu tai löydy...

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Myyjältä? itse?
    Operaattorilta kyllä löytyy yleensä asetukset, sitten kasin naputteleen, jollei käsintilaamalla onnistu, tai ostaessa ei ole pyytänyt asetukset valmiina.

3. gini

Tykkäykset:
    0
    Itse jouduin käymään liikkeessä laitattamassa asetukset, sen verran vaikeilta tuntuivat, tilaamalla niitä en saanut kohdalleen enkä itse asentamalla, vaikka kuinka valikkoja selailin ja asetuksia laittelin. Myyjälläkin (tai oikeastaan kahdella) meni tovi jos toinenkin, ennen kuin asetukset olivat paikoillaan...

Muuten huomasin tänään (perjantaina), kun olin asettanut herätyksen maanantaista perjantaihin, niin aamulla herätys ei toiminutkaan. Onneksi alitajunta taas herätti, muuten olisin myöhästynyt töistä. Onko Samsungin logiikkaa se, että jos haluaa herätyksen koko työviikoksi (ma-pe), niin asetuksiin täytyy laittaa herätys maanantaista lauantaihin? Onko kukaan muu huomannut samaa? Ja sitä hyväksi havaittua torkkuahan tässä ei sitten ole.

Eniten kuitenkin harmittaa se, etten saa puhelimesta poistettua siinä jo valmiina olevia soittoääniä viemästä tilaa. Haluaisin tilata useampia soittoääniä kuin ne seitsemän, jotka nyt tilattuina mahtuvat puhelimeen :(

4. Karpolaattori

Tykkäykset:
    0
    Minulla se herätti tänään, ma-pe oli asetus. Mikä operaattori? Mulla olis DNA:n asetukset tiedossa.

5. riekku

Tykkäykset:
    0
    Sain lopulta naputeltua itse asetukset. Dna:n sivuilta löytyi hieman vajaat ohjeet, joita soveltamalla (...kokeilemalla... :)) sain puhelimen pelittämään.

6. gini

Tykkäykset:
    0
    Minulla on myös DNA. Aikaisempaan kännyyni Siemens M55 sain itse asetettua wap- ja multimedia-asetukset (silloinkin oli DNA), tähän Samsuun se oli jostain syystä aivan ylivoimaista (vika korvien välissä...?). Ja pitää kai vain uskaltaa kokeilla ensi viikollakin herätyksen ma-pe asetusta, koska en todellakaan haluaisi herätä lauantaiaamuna kello 6.05, vaikka sitten voisikin kääntää kylkeä ja jatkaa unia, mutta kun muutenkin nukun huonosti (sairaudestani johtuen) ne 8 tuntia, jotka viikolla joka yö yritän nukkua, niin tarvitsen varsinkin viikonloppuisin todella paljon unta, että jaksaisin taas seuraavan viikon töissä.

Mutta maailman toiseksi kliseisesti; elämä on, eikä tässä parane nyt sortua lillukanvarsiin ja tehdä pikkujutuista sitä elämää isompia ja kalliimpia murheita ;)
    Eräällä entisellä työkaverillani oli tapana sanoa pienistä ja isoista vastoinkäymisistä, että "100 vuoden kuluttua tätä ei muista kukaan", ja niinhän se on.

7. Karpolaattori

Tykkäykset:
    0
    Minullakin oli entinen puhelin just Siemensin M55. Siihen sain wap-asetukset näpyteltyä dna:n sivulta, mutta tähän samsuun ne piti tilata.

8. Angga

Tykkäykset:
    0
    Entäs samaiseen puhelimeen kolumbuksen wap asetukset kun en saa toimimaan.. täytyy mennä sitten liikkeestä asentamaan ? katsoin kotisivulta ohjeita ja löysin ettei puhelin tue näitä wap asetuksia. Liikkeessä käyminen taitaa olla ainut vaihtoehto

9. Panda Vieras

Valikko/viihdykettä/WAP-selain/WAP-profiilit:

1 Profiilin nimi: Elisa
    2 Kotisivun URL: http://wap.elisa.net/
    3 Turvallisuus: Ei suojausta
    4 Yhteystapa: GPRS
    5 IP-osoite: 213.161.40.40
    6 Käyttäjätunnus: (tyhjäksi)
    7 Salasana: (tyhjäksi)
    8 Yhteyspiste (APN): wap

Näillä asetuksilla toimii Elisa ja Kolumbus.

10. Jantza

Tykkäykset:
    12
    Vaihdoin liittymän Kolumbuksen K1:een ja otin käyttöön vaihteeksi E700:en ja painin samojen asetus ongelmien kanssa. Turhaan yritin tilata Elisan sivuilta ja tekstareilla ensin, noilla Pandan ohjeilla sain yhteyden toimimaan. Kiitos siitä !!!

Jaa tämä viestiketju