1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Walkman & automaattinen tarkennus

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja CybErzi, 14/4/08.

1. CybErzi

Tykkäykset:
    0
    Minulla on tällä hetkellä W810i, johon olen ollut todella tyytyväinen.
    Tosiasia on että kännykkä ikääntyy ja kohta pitäisi katsella uutta tilalle.
    Käytän paljon musiikkisoitinta sekä jonkin verran kameraa.
    Tuossa w810i:ssä on kamerassa automaattinen tarkennus ja mielestäni muista W-sarjan kännyistä ei tuota tarkennusta löydy.

Olen hieman vilkuillut W910-kännyä 'sillä silmällä', mutta ymmärtääkseni sen kamera ei ole kovinkaan hyvä.

Olisiko jollakin muuta tietoa? Löytyykö musapuhelinta automaattisella tarkennuksella?

Kiitokset kommenteista jo etukäteen :)

2. t_makela

t_makela Puhelinaddikti

Tykkäykset:
    408
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P+Huawei Watch
    SE:llä on päättänyt, että musiikki ja kamera kuuluu eri puhelimiin. W960 on kai ainoa autofocus walkman, joka on myynnissä/kohtuullisen uusi vielä. Eipä nuo muut ei-walkman sonyerkit ole huonoja musiikin kuuntelussa, ostat vain samat kuulokkeet kuin mitkä tulee walkmaneissa vakiona niin sillä selvä. Jos haluut selkeästi musiikkipuhelimen AF:llä, niin esimerkiksi 5610 on kova sana. Hyvä 3.2mpix AF kamera, W910:stä parempi äänenlaatu kuulokkeilla, ... Ulkonäkö on vaan IMO aika karsea ja mukana tulevat nappikuulokkeet on surkeat.

3. CybErzi

Tykkäykset:
    0
    Eipä se 5610 hivele minunkaan silmää, ja mitä tuolta toisesta foorumista lueskelin niin melko epävakaan kuvan sain tuosta kännystä.

Itse ihmettelen että miksi ei voisi olla WalkMan-CyberShot-kännyä.
    Tosin, tuollaisen hinta saattaisi säikäyttää :)

K-sarjalainen mediasoittimella voi olla ihan riittävä ratkaisu.
    Tulossa oleva W760i olisi aivan mainio ratkaisu, kun vain olisi se AF.

4. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Todellakin, W960i on ainut Walkman automaattitarkennuksella. Ei nyt kannata tuijottaa kuitenkaan likaa niitä Walkman ja Cyber-shot brändeja, koska esimerkiksi K850i:n soitin ei eroa merkittävästi Walkman -mallien soittimista.

5. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Eikä muuten ole ainoa. W610i on Walkman luuri ja siinä on 2mpix kamera autofocucksella http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w610-1845.php

6. MikeTys

Tykkäykset:
    0
    Juu, ei noissa uusissa puhelimissa soittimet eroa juurikaan Walkman-soittimista. Esim K850i:n soitin on lähes sama kuin W910i.
    Joo, huomasin myös, että yhdessäkään Walkmanissa ei ole linssinsuojusta :) (jos w800i ei oteta huomioon)
    Suosittelisin sulle c702i tai k850i puhelinta. c702 tulossa markkinoille ~ kk sisällä.

Jaa tämä viestiketju