1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

W890i+dna:n sähköpostiasetukset?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Tepuna, 2/3/09.

1. Tepuna

Tepuna Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Osaako joku neuvoa miten nuo asetukset laitetaan oikein? Olen niitä naputellut monta kertaa, vaan ei toimi. Tilasin ne myös S-E:n tukisivulta ja eivätkä nekään toimineet...Sähköposti on siis saunalahden, netti.fi-päättellä.

POP3

palvelimen osoite
    pop.saunalahti.fi

käyttäjänimi
    etunimi.sukunimi

salasana
    postilaatikon salasana

portti
    110

Yhdistä käyttäen
    oon kokeillu dna wap ja dna internet

SMTP

palvelimen osoite
    smtp.dna044.com

SMTP-varmennus
    mitä tässä pitää valita? Jos ottaa käyttöön, kyselee käyttäjänimeä ja salasanaa, elikkä mitä pitäisi kirjoittaa??

portti
    25

Yhdistä käyttäen
    ? sama juttu kun ed.

Tilit kohtaan tuli Saunalahti kun latasin ne Sony-E:n asetukset. Mitä tuohon Lataaminen kohdan salli yhteys kohtaan pitäisi valita? Nyt siinä on kotiverkko, mutta toinen vaihtoehto on, kaikki verkot.

2. Cyclefrenia

Tykkäykset:
    0
    Yhdistä käyttäen Elisa Internet -asetuksia olen itse käyttänyt, toimii ainakin tuon mobiililaajakaistaliittymän kanssa, vissiin tavallisenkin. Tuohon SMTP varmennukseen olen itse laittanut käyttäjätunnus ja salasana -vaihtoehdon ja siihen tuon kolumbuksen sähköpostini tunnukset, eli sama kuin pop3. Palvelin on tietenkin smtpa.kolumbus.fi.

Meni kyllä ihan ohi tuo dna:n smtp -palvelimen osoite, eihän sen nyt pitäisi liittyä tähän mitenkään?

Ja sitten vähän Saunalahden sivuilta bongattua:

"Saapuvan postin palvelin:
    pop.saunalahti.fi (POP3 ja IMAP4)
    Lähtevän postin palvelin:
    posti.saunalahti.fi"

Mutta sitten:

"Ilmaisia @netti.fi-osoitteita ei pysty lukemaan sähköpostiohjelmilla, vaan ne voi ainostaan lukea WebMailin kautta."

Tuon viimeisen perusteella tuntuisi olevan vähän heikkoa hiihtokenkää tämän sinun sähköpostiosoitteen kanssa. :)

3. Tepuna

Tepuna Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    No, onpas harmi...

Mun pääasiallinen vapaa-ajan s-posti on juuri netti.fi saunalahdelta...plääh! No, on mulla sitten hotmailin ja luukku.com käytössä myös. Onkohan nekin sitten semmosia, ettei lukemaan pääse?

4. Jarg

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Jos pystyt netti.fi:stä määrittelemään maileillesi automaattisen edelleenlähetyksen, niin perusta gmailiin itsellesi osoite ja pistä ohjaus siihen.

Gmailia voit sitten lukea pop3:lla tai imap:lla.

5. karirantanen

Tykkäykset:
    0
    Mulla K700i:ssäni toimii seuraavat

Yhdistämis palvelut: dna internet
    Protokolla IMAP 4
    Saap palvelin: pop.saunalahti.fi
    saap portti.143
    salaus: ei salausta
    postilaatikko:saat sen omasaunalahti sivuilta(muistaakseni perusposti ei tue imap vaan täytyy rahoittaa laajennettua sähköpostia 20€/vuosi)
    salasana:kts. edellinen
    lähtevien palvelin: smtp.dnainternet.net
    lähtevien portti: 25
    sähköpostiosoite: oma sähkopostiosoitteesi

ja pelittää toivottavasti sullakin

Jaa tämä viestiketju