1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

W880i suuri ongelma

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jaden, 9/8/07.

1. Jaden

Tykkäykset:
    0
    Help! En tiedä mitä on yhtäkkiä tapahtunut, mutta en saa puhelinta toimimaan sitten niin millään. Pari päivää sitten kaveri vaan sano että mikset pidä puhelinta ikinä auki ja kerroin että se on aina auki. Sitten hän soitti ja sano että sielä vaan kerrotaan että mulla on luuri kiinni. Nyt selvis että tähän ei siis pysty soittamaan eikä tekstaritkaan tule perille. Tekstarit on mahdollista saada puhelimeen jos soitan jollekkin, niin kesken puhelun tulee sitten kaikki viimeaikojen tekstarit yhessä rysässä. Mikä h****** mättää? Mun puhelin on siis ulkopuolisille auki ainoastaan sillon kun itse soitan jollekkin ja puhelu on vielä menossa. Voin soittaa -> en voi ottaa puheluita vastaan = puuh! Toivottavasti täältä saa apua.

2. Botti

Tykkäykset:
    4
    Jos vika puhelimessa niin huoltoon?

3. olpo

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko puhelimessa joku toinen sim kortti, jos se vois auttaa? Kokeile ensin vaikka kaverin simillä ja koitatte soittaa tai/ja tekstata siihen ja jos se ei toimi ni sit romu huoltoon. Mikä liittymä sulla on käytössä?

4. Jaden

Tykkäykset:
    0
    Koitetaan ehdottamaasi. Saunalahden kytkypakettihan tämä.

Jaa tämä viestiketju