1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

w810i vai k750i

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja mikkous, 14/11/06.

1. mikkous

Tykkäykset:
    0
    Moro ekaks kaikille. ja sit asiaan, eli kumpi ois teidän mielestä parempi känsy.Tiedän että kummatkin ovat hyviä mutta nyt kaipaisin vähän kommenntteja.Toisaalta w810i kiinnostaa hieman enemmän kuin k750i koska tuossaw810i ssä on walkman ja 512 mb muistikortti mukana.Toisaalta k750i ssä on linssisuojus ja saahan siihen kanssa tietenkin isompia muistikortteja, mutta mutta.Ja sit kamerast tuli mieleen että onko tuo w810i:n kamera samanlainen kuin k750i ssä?

2. jolle146

Tykkäykset:
    0
    w810 tietysti.. sama kamerahan niissä on.. muistaakseni..

3. lithium3r Vieras

Riippuu vähän jotta tarvitsetko tuollaista walkman-soitinta joka kylläkin on paljon parempi kuin toi k750i mediasoitin... Niin ja tosiaan tossa k750i on toi linssin suojus, joka suojaa aika mukavasti tota kameran linssiä.

Kamerathan noissa on samat.

Tota k750i saa kylläkin muokattu aika mukavasti, tohonhan saa w800 softan ja ikonit myös saa vaihdettua ja kaikenlaista muutakin.

Riippuu tosiaan että mitä noista ominaisuuksista tarviit..

4. mikkous

Tykkäykset:
    0
    no kyl mä sitä musiikkisoitinta tarviin enemmän, ja jos niis on samanlaiset kamerat niin kyl mä sen w810i ostan

5. Bronce

Tykkäykset:
    0
    Itse mietin jokunen kuukausi samaa ja päädyin w810:iin pääasiassa sen vuoksi, että 750:in kanssa vaikuttaa että melkein kaikilla on tullut ongelmia sen joystickin kanssa ja joillakin on vaihdettu useampaan kertaan. Edge ja isompi muistikortti ovat ihan mukavia bonuksia w810:ssä. Linssisuojuksen puuttuminen ei ole minua pahemmin haitannut. Linssi ei ole ainakaan vielä naarmuuntunut ja lian määrä linssissä on pysynyt kohtuullisena.

6. herrera1

Tykkäykset:
    0
    w810i!!!!

hommaa w810i!! k750:n maali kuluu tosi äkkiä jos on vähänkin taskussa...huomasin ku kaverini k750 on aika vanhan näköinen vaikka ikää sillä on max 4kk, itelläni on w810i ja oon onnellinen...

Jaa tämä viestiketju