1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

W800I vaiko W810i? KIIRE!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja TunBBu, 18/8/06.

1. TunBBu

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä nyt kahden vaiheilla laittaisko W800i:n vaiko W810i:n.

Tuolla W810i ominaisuudet topicissa on mainostettu musiikkinäppäimiä, mutta törmäsin tuolla selatessani seuraavaan:
    Joten onko w800i:ssä sittenkin paremmat musiikkinäppäimet?

Kaksi muuta merkittävää eroavaisuutta ovat joystic ja linssinsuojus? Löystyykö joystic käytössä? Onko linssinsuojuksella loppujen lopuksi suurta merkitystä mikäli säilyttää puhelinta taskussa, jossa ei ole puhelimen lisäksi muuta?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

2. Aiicha

Tykkäykset:
    0
    Tere!

Minulla oli juuri tuo w800i omassa käytössä ja kaverilla toi w810i. Siinä w800i:ssä hän ei ole varsinaisesti musiikkinäppäimiä, muutakun äänenvoimakkuudensäätö sivussa, mutta mielestäni tavalliset näppäimet ajoivat saman asian. Eli en ostaisi pelkästään tämän vuoksi w810i:tä.

Tuo linssisuojus on mielestäni erittäinkin käyttökelpoinen, kun siitä saa kameran päälle nopeasti, eli tässä asiassa w800i vie voiton. Ja pysyyhän se linssikin puhtaampana:)

Joystick kesti ainakin minulla hyvin eikä löystynyt, mutta siinä keskellä lojunut kuminen osa kyllä irtosi jossain vaiheessa:( Siitä sai nimittäin hyvän otteen. Ehkä mielestäni parempi ote on kyllä w810i:ssä.

Jotain eroavaisuuksia puhelimien sisältäkin kyllä löytyy esim w810i:ssä on Edge ja kai siinä softassakin jotain pientä eroa on.

Ulkonäöllisesti w810 kyllä vie voiton, mutta tämähän on makuasia:)

Toivottavasti auttoi asiaa!

3. TunBBu

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia. Tämä kyllä auttoi ratkaisussa. En tarvitse Edgeä ja jos joystic pelaa w800i:ssä hyvin niin taidan päätyä siihen. Kuinka kauan ehdit w800i:tä käyttää?

4. Aiicha

Tykkäykset:
    0
    Itseasiassa minulla on vieläkin kyseinen puhelin, mutta en ole käyttänyt vähään aikaan... Se on juuri myynnissä huuto.netissä. Se on syyskuussa vuoden vanha.

5. ocean

ocean

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE p1i, x1i, HTC Desire Z, Elisa
    Sen verran pitää omaa luuria mainostaa, että olen erittäin tyytyväinen siihen, että tuossa ei ole joystickiä. Musiikkinappulat sivuissa toimivat kuulokkeiden ollessa kiinni vaikka näppäinlukko olisikin päällä. Näytössä on lisäksi vielä valotunnistin, joka kirkkaassa valossa sammuttaa näppäinvalot ja kirjastaa näyttöä ja toisinpäin. Näytöstä saa erittäin hyvin selvää vaikka olisi aurinkolasit päässä kirkkaassa auringonpaisteessa. Itse en kyllä vaihtaisi w800:n.

Jaa tämä viestiketju