1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

w800i päivitys! Apu tarpeen...

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Laz, 9/2/06.

1. Laz

Tykkäykset:
    0
    Joo elikkä kohta viikon tapellu ton päivityksen kanssa... Enkä ole saanu toimimaan mitenkään päin! Eli ongelmana on että päivitys pysähtyy tähän kohtaan:

ja sen jälkeen tulee tämä ihana päivitys epäonnistui ilmoitus...

Elikkäs miten hemmetissä saan ton toimimaan???
    Olen asentanut uusimman macromedia flashplayerin
    Olen asentanut Sony Ericsson Update Service II ohjelman
    Olen asentanut USB Flash ajurit
    Mitäs muuta sitten vielä?
    PC Suitekin on asennettuna ja muutenkin kaikki w800i ajurit pitäs olla kohillaan... jos nyt joku kehtais auttaa!! Tosiaan puhelimen versio on R1AA008, mutta puhelimen kieli on englanti! Suomea en saa valittua en sit kirveelläkään... Toi päivitys kyl tosi suuri pettymys... Muuten puhelin unelma mut nyt rupes toi ahistamaan... ei kehtais heti huoltoonkaan laittaa ku viipyy siellä ties kuinka pitkään...

2. Loppi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Htc Desire
    Olihan sulla muistikortti ja sim-kortti irti päivityksen aikana.

3. Laz

Tykkäykset:
    0
    otin pois vain sim kortin niinku siinä sanottiin... voisko vika olla että jätin kortin sisään??? kokeilen sitä, mut laittakaa lisää vinkkejä...

4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Kappas vaan, sama tapahtuin minulle eilen K750i:n kanssa. Meikällä vaan pimeni koko luuri, mutta sen verran se sai päivitettyä, että ohjelma väittää puhelimessa jo olevan uusimman version.

Itsellä oli sekä muistikortti, että SIM irti. Vanhoilla versioilla ohjelmistopäivityksestä ei ollut ikinä mitään ongelmaa.

5. Laz

Tykkäykset:
    0
    apuva??

vieläkään mitään apuva tähän asiaan!!! oon kohta englannin kielen maisteri... prkl ;/

6. Andreas

Tykkäykset:
    0
    My-Symbian.com:n foorumilta (vaikka puheliesi ei ole Symbian -puhelin, luulen että tämä voisi auttaa). Ensimmäinen kohta on ilmeisesti se tärkeä. Kannattanee myös varalta päivittää tuo Update sovellus.

7. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
    Tätä kohtaa lukiessaan joku voisi hätääntyä cradlen nähdessään. Pitää vain muistaa, että ohjeiden kirjoittajalla on P910 ja ilmeisimmin DSS-25-pöytäteline (ja Esatolla käydyn "P800, P900, P910 and P990" -keskustelun mukaan tuohon liittyvä ongelmaratkaisu).

8. Laz

Tykkäykset:
    0
    heh

1°) As previously said, uncheck in the icon tray "Phone Connexion Link"
    the USB connexion box;

mitäs tuo nyt suomeks meinaa?

9. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
    Oma veikkaukseni on että nuo ohjeet koskevat P910i:n päivittämistä pöytälaturin kanssa. SE:n päivitys-sivulla on muuten PDF, jossa vastaavan henkinen ohje:
    Lähde: http://www.sonyericsson.com/downloads/UpdateService_EN.pdf , sivu 5.

Voi vaan ihmetellä, miksi ihmeessä joku tyrkyttää tänne P910i:n päivitysohjeita!?!

10. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Jos päivityssofta on sama (josta en ole täysin varma) on kai sama mitä puhelinta päivittää ja millä se on kiinni koneessa. Tämä nyt on vaan arvaus. Jos ohje on täysin hyödytön, sitten tuli tehtyä turha viesti, ja häpeän ja takavasemmalle poistun...

11. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
    Andreas,
    Taisit jo poistua takavasemmalle, mutta paljon hyödyllisempää olisi ollut jos olisit selkosuomella kertonut Lazille, mitä tuo ykköskohta tarkoittaa. Tuskin seuraat Symbian-foorumia, jos käytössäsi ei ole Symbian-kännykkä? Pitäisi olla tuttua, jos olet päivittänyt itsekin - jos et....???

Samapa tuo - sarjassamme turhat tarinat... :(

Jaa tämä viestiketju