1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

w610 vai k550 vai 6300?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja habbax, 31/8/07.

1. habbax

habbax

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Eli nuo nyt on suht saman hintaisia malleja ja oon selannu puhelinvertailut ja kaikki mahdolliset läpi. Siksi kysynkin teidän mielipidettä, jos minulta on jäänyt jotain huomaamatta. Ja saa ehdottaa samaan hintaluokkaan menevää muutakin mallia, jos sellainen sattuu löytymään.

Puhelimen kriteerit pitäisi olla seuraavat:
    Eli puhelin pitää olla nopea (valikoissa ja etenkin viestin kirjoituksessa),
    Sinihammas,
    Musasoitin (tärkeä, koska haluan puhelimen joka korvaa mp3-soittimen)
    Jonkinlainen kamera,
    Akun kesto.

Siinäpä niitä. Olen häpistellyt k550 ja 6300 liikkeissä. Toi 6300:n on ehdottomasti tyylikkäin ja siinä viehättää hyvä näyttö. Mutta taas akunkesto on aika huono verrattanu noihi muihin. Ja plussana minulla olisi yksi micro-sd kortti valmiina.

k550 on muuten mieleinen puhelin, mutta näppäimet ei oikein istu sormille, mutta kai niihinkin tottuu ja viestin kirjoituksessa se sanan vaihto jotenki ei luonnistunut minulla ainakaan siellä liikkeessä.

w610 kiehtoisi siinä mielessä, että siinä olisi jo valmiina se 3,5mm plugi paikka. En ole kyseistä laitetta päässyt kokeilemaan, mutta olettaisin sen olevan samanlainen kuin k550, mutta ilman sitä cybershottia, olenko oikeassa?

2. Bonito

Bonito

Tykkäykset:
    0
    6300 akunkesto ja musiikkisoittimen laatu on jo niin naurettavia, että jättäisin ne suosiolla pois. 6300 musiikkisoitin suhisee, ja äänenlaatu on ihan hirvee.

3. habbax

habbax

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Eli ei Nokiaa

Ok, eli siis tuo nokia nyt putos pois listalta.

Onko noissa mitään oleellisia eroja äänenlaadun kanssa vrt. w610 ja k550?
    Ja onko tulossa mitään vastaavaa uutuutta nyt tässä lähiaikoina, mikä olisi alle 300 juuron puhelin? (max. 2kk)

Ja vielä, että minkäslainen tuo k530 oikein on? En löytänyt mitään keskustelua siitä..

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Puhelinvertailu.com: W610i vs. K550i

Eli siis W610i ja K550i kyseessä on oikeastaan täysin sama puhelin. Asiaa kannattaakin miettiä oikeastaan ainoastaan siltä kantilta, että kuunteleeko musiikkia vai ei. Sinun kohdallasi on näin, että kuuntelet musiikkia enkä näe sitten mitään vaihtoehtoa sille että ehdottomasti kannattaa näistä kahdesta valita W610i.

5. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Itse puhelimessa EI ole mitään 3,5mm plugia. Tämä plugi on siinä kuulokejohdossa kuten muissakin SE walkmaneissa. Ei taida Sony Ericssonilla mielestäni olla yhtäkään mallia, johon suoraan menisi normi 3,5mm kuulokkeet?

Jaa tämä viestiketju