1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vuoden ärsyttävin foorumilainen 2008

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Omenanraato, 22/7/08.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    väliaika tilanne:
    1: 20 pisteellään JJ-75
    2: 16 pisteellään Jussi
    3: 9 pisteellään Benkku15 ja Tötterö
    4: 8 pisteellään Kenopäänaali
    5: 7 pisteellään Charger
    6: 6 pisteellään Peppokani ja Skopa sekä Panda
    7: 5 pisteellään Hiisty ja Lehto
    8: 4 pisteellään veppis
    9: 3 pisteellään Esa Isopahkala ja PHMG
    10: 2 pisteellään Veikko
    11: 1 pisteellään Kreivi S.

Monet varmaan huomannut minkälaista sotaa on foorumilla alkanut tulemaan kokoajan enemmän ja enemmän, ja ihmisillä tuntuu pinna kiristyvän vähän turhan helposti.

Ajattelinkin, että mitä jos pidettäisiin vuoden foorumilainen äänestyksen tavalla vuoden ärsyttävin foorumilainen äänestys, ja toivoisin että esim modet jaksaisivat tähän lauseeseen asti lukea viestini ennen lukkoa....nimittäin toivon juuri tällä ketjulla sitä, että ihmiset ottaisivat asian hieman enemmän huumorin kannalta, eikä oltaisi niin sotajalalla kokoajan...
    itse esim kantaisin täysin huumorilla tuota nimikettä :)

Lisäksi en halua että tässä ketjussa lähdettäisiin mitään sotimaan....vain ja ainoastaan äänestys, kaikki ulkopuolinen kommentointi, jos tämmöselle on tarvetta, toivottavasti ei, niin tapahtuisi täysin erillisessä ketjussa sitten.

tällä haen nimenomaan sitä, että ihmiset pääsevät sanomaan kuka ärsyttää ja mistä syystä, ja jokainen jonka nimi mainitaan, voi itse miettiä että onko kaikki tämä ollut sitten välttämätöntä tappelua ja toisten ärsyttämistä, ja voisi sitten jatkossa hiukan miettiä että haluaako toimia toisin.

Lisäksi toivon, että tästä saataisiin lopulta sitten ihan nimike nickin alle, mikäli esa suostuu, ja mikäli kyseinen henkilö sen itselleen saa ja osaa ottaa asian huumorilla

pisteytykseksi ajattelin top 10 systeemiä joka on aikaisemminkin ollut...1=10 pistettä...5=5 pistettä....10=1 piste

Ännestyksen kesto voisi olla ensikuun loppuun asti.

Ps. toivon että tähän ei vastaa KUKAAN, ei KUKAAN yhtään mitään, ei listaa ärsyttävimmistä ihmisistä, eikä varsinkaan mitään kommentointia ketjun osalta koska sitä ei tähän muutenkaan haluta jatkossakaan.....vaan JOS, moderointi puolen tyyppien toimesta tämä katsotaan sallituksi, niin vasta sitten minä itse mukaanlukien aletaan laittaa niitä listoja. ja sittenkin kaikki muu kommentointi toiseen ketjuun

Pss. pystyttekö ottamaan asian huumorilla, ilman turhanpäiväistä tappelua, jos saataisiin yleisesti hiukan rennompi ilmapiiri kun jokainen saisi purettua sen mitä mieltä on ihmisistä tälläkin osalla

edit: pitihän sieltä jo ensimmäinen tulla pilaamaan ketju..juuri sen takia tähän ketjuun ei kommentteja, koska pisteiden lasku minun osaltani muuttuu täysin mahdottomaksi, koska tämän ketjun osalta tuota keskustelua riittää jos sen yksi aloittaa..kuten tässä tapauksessa sen teit sinä peppokani, ei sun ois tarvinnu huolehtia, oisit ollut mun top 5:ssä jokatapauksessa :)

edit2: peppokanilta lainattua: E: Edelleenkin tuntuu siltä, että jotkut ottavat world wide webin ja keskustelupalstat "hiukan" liian tosissaan.

siksihän just halusin tän perustaa, jos ihmiset tajuais ettei tää niin vakava paikka ole, kuitenkin just tuntuu et peppokani ensimmäisenä täällä pelkäämässä että sijoituu liian korkealle :) kuten sanoin niin itse ainakin kantaisin hyvinkin huumorilla tuota titteliä, tosin en usko sitä saavani :)

2. Peppokani Vieras

Miksei tässä samassa ketjussa voi keskustelua siitä hoitaa? Turha taas 10 ketjua avata yhdestä ja samasta aiheesta

Nyt vain odottelemaan "Vuoden lutusin foorumilainen" tai "Vuoden karskein jannu-foorumilainen"-äänestyksiä

Miksei kanssakäyttäjät saa tätä kommentoida?
    Eli jos muut ensiks ni sit mä. Jos tämmöisen ketjun kannalla olet, niin anna nyt sitten vaan niitä nimiä tulla. Eihän siihen tarvitse muiden hyväksyntää odottaa?

Tämä muuten toimii baarien sulkeutumisen jälkeen nakkarijonossakin. "Vittu sä oot niiiiiiiin rasittava tyyppi. Viittitkö pitää turpas kii!" ja sen jälkeen halataan ja lähdetään vielä yhdelle, vaikka baarit ovatkin jo kiinni. ;)

Vuoden ärsyttävin foorumilainen: iPhone

E: Edelleenkin tuntuu siltä, että jotkut ottavat world wide webin ja keskustelupalstat "hiukan" liian tosissaan.

3. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Kuitti/kvitto.

4. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Ottamatta tätä liian tosissani, täytyy todeta idean olevan täysin asiaton. Vuoden foorumilaisäänestykset on vielä ihan ok, mutta tämä ei missään muotoa.

Lukkoa, ehdotan minä.

5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Eikös nää tälläset äänestykset kuuluis enemmänkin sinne ala-asteen pihalle?
    Ei mun mielestä ole mitään mieltä alkaa toisia haukkumaan ihan luvan kanssa ja äänestyksen kera. Jos joku on jonkun mielestä ärsyttävä, niin hoitakoon asiat keskenään YV:llä tai käyttäkööt Ignorea.

Vai miten luulit että titteli "Vuoden Ärsyttävin 2008"-titteli jollain tavalla parantaisi tilannetta millään tavalla? Äänestyksen jälkeen halattais koko porukalla virtuaalihaleja ja itkettäis/naurettais kuinka tyhmiä me oltiin kun toisistamme pahaa sanottiin?

6. Mr.Tyson Vieras

Onko se sitten hauskempaa ilman lupaa?

7. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Ei. Mutta mun mielestä aikuisten ihmisten ei tarvitse lähteä arvostelemaan minkään listojen avulla toisten ärsyttävyyksiä. Nämä lapsellisuudet kuuluu sinne ala-asteelle niinkuin mainitsin.
    Eikä myös muutoinkaan. Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla toimeen, muttei se tarkoita sitä että pitäisi niitä suureen ääneen haukkua...

8. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Niinpä. Itse en ole kokenut täällä mitään suurempaa "sotaa". Tämä lienee vain Mäksän tarve saada huomiota ja kenties purkaa jollekin antipatioitaan.

9. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Tai ehkä noi iPhone-lahkoon kuuluvat haluaa päästä meitä iPhonettomia haukkumaan ihan ylläpidon luvan kanssa. Esim. Mäksän lista voisi näyttää tältä:

1. XXXX. Syy: Haukkui iPhonea surkeaksi
    2. XXXX. Syy: Sanoi Applea surkeaksi
    3. XXXX. Syy: Ei ollut mun kanssa samaa mieltä iPhonen erinomaisuudesta.
    ...

10. Mr.Tyson Vieras

Öö.. No eikö tossakin jo mäksää ja iPhonen omistajia mollattu ja ihan ilman lupaa vielä? Ei ehkä niin suoraviivaisesti, mutta rivien välistä voi lukea että iPhonen omistajat on niin säälittäviä, että pitää tämmösiä ehdotella. En oikeen jaksa uskoa että mäksä perustais listaansa iPhoneen tai Appleen yleensäkään.. Mutta sitä en kyllä ihmettele että eralumi ja kreivi pelkää joutuvansa äänestyksessä melko korkealle, jos ei paalupaikalle asti.

11. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Minä en puhunut mitään iPhonesta (kannattaa katsoa pikamiittiketjusta pari viimeistä kuvaa), itselläni on Macbook Pro (ei tosin iPhonea) eli en ole miten anti-Apple. Mäksästä en ole kyllä koskaan pitänyt pätkän vertaa, mutta en toisaalta sinustakaan.

12. Charger Vieras

Uskoisin että vuoden ärsyttävin foorumilainen olen ehdottomasti minä! Tuskin ainakaan kukaan vastaan väittää...

13. Mr.Tyson Vieras

Tunne on molemminpuolinen.

14. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että tällä foorumilla on useita sinua ärsyttävämpiä tyyppejä:)

15. JPW™ Vieras

Voisin vaikka väittää, että minäkin olen sinua edellä tässä tittelissä... =)

16. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    Topikin perustajalla pilsut vähissä?

Ei järjen HAIVENTAKAAN koko ideassa.

17. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Osittain OT, mutta mihin jäi Vuoden foorumilainen 2007 -äänestys? Itse kun olin ko. vuoden lopun valtion täysihoitolassa ja jäi foorumin seuraaminen alkuvuodestakin vähän heikolle, niin meni vähän ohi että oliko sen poisjättämiselle jokin peruste?

18. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Niinpä. Eniten selkärangattomuutta osoitti se ettei Mäksä edes aloittanut nimeämisiä. Anna tulla vaan.

19. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Varmaan se, että äänestyksen perinteikäs isäntä Bird on kaikessa hiljaisuudessa poistunut palstan aktiivien vahvuudesta - harmi sinällään, koska mukava ja fiksu kaveri oli kyseessä. Gaalan järjestelystä ei näköjään kukaan muu ole halunnut ottaa vastuuta itselleen joten koko äänestys on jäänyt unohduksiin, nythän olisi jo aika vuoden 2008 äänestykselle, tässä kesällähän näitä äänestyksiä on perinteisesti pidetty.

Mitä ärsyttävimpään tyyppiin tulee, niin epäilempä että lopulta kukaan tuskin kuvitteleekaan ylittävänsä minua ja jos meinaakin niin ainahan tuota voi hieman virtuaalitöniä muutamia nimeltämainitsemattomia käyttäjiä tai aiheita niin saadaan taas tekstiä suu vaahdossa, mutta eipä tuo itseäni juurikaan haittaa.

20. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    vai että iphone vastaiset ois mun listalla, siel ois kahden kärjes kaks "applemiestä" ja loput ois kunnostautunu av alueella mollaamaan jatkuvasti muita ja pilaamaan muiden ketjuja täysin syyttä, sehän se vasta aikuismaista toimintaa on. Itellä kreivi ei ois listalle päässy, ja vaikka hän ois syyn sanonut mun vihoilleen niin eipä mulla siihen mitään kommentoitavaa olis, itse olen hyvinki pitkälti huumorimielellä täällä vaikka kuinka porukat vihaisi :) mutta kuten saatoin arvata ja kuten jo irkissä veikkailtiin niin tähän ketjuun pyynnöstä huolimatta tuli itkemään älyttömyydestä ensimmäisenä ne jotka eniten sotii muiden kanssa foorumilla ja pelkäävät joutuvansa listan kärkeen, eli kuka ottaa vakavasti ja kuka ei :)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju