1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Voisiko joku auttaa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja johniemi, 7/5/03.

1. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on semmoinen ongelma että pitäisi mahdollisimman pian saada yksi kameralla otettu kuva ulos 3650:sta Joensuun kansainvälisten kielitieteen päivien esitelmää varten.

Jos joku olisi niin ystävällinen että antaisi minun lähettää tuon yhden kuvan hänelle tekstiviestillä sekä vielä jaksaisi sitten siirtää sen omalta puhelimeltaan tietokoneeseen sekä emailata sen edelleen minun sähköpostiini niin olisin kyllä erittäin erittäin kiitollinen!

Eli eihän tuo iso vaiva periaatteessa olisi... Avuliaan pitäisi vain siirtää kuva tietokoneelle vaikka samalla kun siirtelee omia kuviaan ja sitten joutessaan mailata se minulle. Jeesatkaa köyhää opiskelijaa jolla ei ole vielä varaa ostaa bluetooth-korttia ja esitelmän pitäisi olla ensi viikolla valmis.

Kyselin jo Joensuun Yliopistolta blutetooth-korttia/yhteyttä mutta minnekään ei ole kuulemma sellaista vielä hankittu...

-John

2. semi

Tykkäykset:
    0
    Käytä infrapunaa TAI lähetä se kuva omalta puhelimeltasi omaan sähköpostiisi!

3. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Niin joo, infrapunaa en tullut edes ajatelleeksi, eiköhän täältä nyt joku kannettava löydy jossa on IR... Sähköpostia mulla ei kännykässä ole kuin vapaalla.orgin wapmail ja se ei tue liitetiedostoja.

Mut toi IR toimii varmastikin, osaatko sanoa tarviiko se kannettava mitään Nokian IR-ajureita tms.?

4. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    no jos välttämättä haluut ni voit lähettää sen kuvan mulle ni pistän sen sulle samantien mailina gprs:ää pitkin.

050xxxxxxx

5. johniemi

Tykkäykset:
    0
    Pistin just tulemaan. Mun maili on muuten john@cc.joensuu.fi...

Kiitos jo näin etukäteen!

-John

6. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Kuva lähetetty, nyt kun asia on tehty vaikeemman kautta voin kertoa että MMS viestejä voi lähettää suoraankin sähköpostiin. Tuli itellekkin vasta äsken mieleen;).

7. magnet175

Tykkäykset:
    0
    Miten tuon laskutuksen kanssa kun kuvan lähettää sähköpostiin?
    Meneekö GPRS:n piikkiin vai multimediaviestin?

8. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    jos lähetät sen tavallisena multimediaviestinä niin siitä menee se normaali mms maksu. Jos taas lähettää kuvan sähköpostin liitteenä niin menee pelkästään gprs maksu.

eli tässä tapauksessa johniemi maksoi eka mms maksun (kun lähetti kuvan mulle) ja mä maksoin gprs maksun kun lähetin kuvan sen sähköpostiin.

Jaa tämä viestiketju