1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Voinko tehdä näin?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Conda, 23/2/03.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on 2 RL:n liittymää, joista toinen on "ykkösliittymä" jota pidän päällä jatkuvasti ja jonka numero on tuttujen tiedossa. Tässä "ykkösliittymä" on Aina Textari -liittymä.

Voinko tehdä näin:

Lopettaisin ykkösliittymäni, vaihtaisin kakkosliittymän numeroksi nykyisen ykkösliittymän numeron ja vaihtaisin tämän kakkosliittymän tyypiksi textariliittymän. Jos tämä on mahdollista, niin tulisiko mulle kuluja ja saisinko pitää kakkosliittymän puheajan, jota on jäljellä runsaasti?

2. silvestre

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tuo onnistuu. Numeronvaihto maksu RL:llä on 7.89e (sis. mahd. kortinvaihdon). Liitymätyypinvaihto 0e.
    Puheajasta en osaa mennä takuuseen... Mutta ainahan voi yrittää...
    Saako kysyä miksi näin vaikea toimenpide??

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
  4. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyvä tietää, että onnistuu. 580 euroo puheaikaa jäljellä siinä. Lisäksi mulla on Sonera sekä Telia joissa runsaasti puheaikaa, mutta ideana on, että kun luovun 6510:stä ja 3-sim-adapterista (ja hommaan 5100:n), niin siirryn yhden liittymän käyttöön, joka tulisi olemaan tuo RL puheaikoineen.

5. huppu

Tykkäykset:
    0
    580 euroa puheaikaa ?

6. Jappe

Tykkäykset:
    0
    Radiolinja anto joulukuussa 600e liittymän ottajalle :)

Jaa tämä viestiketju