1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Voe jeesuksen DNA!!!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja J.J-75, 16/5/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Keittää niin maan pirusti toi heidän touhu. mulla lukee papereissa ja joka hiton paikassa ettei luovuteta tietoja markkinointi tarkoituksessa.

Niin eikös DNA:n nimissä joku soita tyylillä "hei, onkos sinullaki tämä dna perusliittymä". plaaplaa, plaa ja luenpa paperista lisää että plaaplaa, plaa.

Kysyin että onkos tämä ulkoistettua palvelua vai ei, ei vastausta. Soitatko DNA:lta vai sen nimissä? Ei vastausta. Ihan kummaa. Mitä salattavaa jos ei ole valehdeltu? Tiedätkin mun nimen ja ihmettelin, että miksi soitat jos et tiedä mikä liitttymäkään mulla on. Sit läiskitään luuria korvaan kun nimen kysyy.

Teen asiasta virallista tietä ilmotuksen. Se loppuu se soittelu. En kaipaa soittoja myöskään DNA:lta silloin markkinointi tarkotuksessa jos olen sen jo kieltänyt kerran. Jos se ylipäätään on DNA. Sillä ei ole, kun sopimuksen allekirjoitan, mitään oikeutta luovuttaa tietojani ulkoistettuun toimintaan myöskään. Sopimus rikkomus on nimike millä eteenpäin lähtee.

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    toivottavasti sait soittajan numeron, nimittäin heidän on pakko kertoa kysyttäessä lähde mistä tietosi ovat saaneet ....

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    numero on tallessa. viimeksi en vastannut kun yrittivät tuntemattomasta soittaa. :)) nyt näky numero. laitoin kyselyä kuluttaja neuvojalle maililla ja odottelen vastausta.

4. Nynny

Tykkäykset:
    6
    En minäkään koskaan vastaa puhelimeen, jos yksi tuttu soittaa tuntemattomasta numerosta. Muiden soittamiin puheluihin tuntemattomista numeroista vastaan toki.

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    teeppäs niin riidankylväjä :))

6. Nynny

Tykkäykset:
    6
    ;)

7. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Jos on operaattorin asiakkaana, niin se onkin varmasti suuri mysteeri mistä tiedot on kaivettu....

8. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Mulle kävi samallalailla. Vastasin avovaimon toiseen liittymään ku se oli töissä, ni se kyseli et mikä operaattori, johon sanoin että kolumbus, koska sen olin juuri itselleni silloin avannut. No sit se alko tyrkyttämään saunalahden liittymää ja sanoin että ei kiinnosta, ei kuitenkaan luuria lyönyt korvaan, vaan ihan kohteliaasti lopetti puhelun. Jälkeen aloin vasta miettimään että liittymä johon se soitti oli juuri saunalahden liittymä :)

Vähän saman tyylinen puhelu tuli myöhemmin kolumbuksen liittymääni, mutta siinä myyjä ei edes sanonut että mitä firmaa kauppaa. En sen enempää jaksanut alkaa kyselemään, autolla kun liikenteessä olin.

9. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    No noi markkinointitiedot voi operaattorit kaivaa mistä tahansa, jos niillä on kielto markkinoida tietojas eteenpäin ei se estä niitä hankkimasta tietojasi muualta ja onhan niillä omassa asiakasrekisterissään sun tiedot. Jos olet ilmoittautunut jollekkin kieltolistalle sitä listaa päivitetään ehkä korkeintaan kerran vuodessa ja sen pitävyys ei ole taattu. Fakta.

10. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulle kävi melkein ihan samalla tavalla, he soittivat mun työpuhelimeen (Sonera). Aika kiva juttu kuin sanoin että myyn Sonera.liittymiä työssä,ei se vaikkutanut mihinkää, hän vaan jatkoi, yritin sanoa että soitit mun työpuhelimeen ja minä myyn soneraa...sitten sanotaan 3min päästä hän kysy: "miltä kuullostaa?", vastasin: sori,en jaksanut kuunella, mutta ei tässä mitään,minä jatkan myymään Soneraa :D

11. Hapa

Tykkäykset:
    0
    Kokeilkaapa joskus, kun telemarkkinoija soittaa, seuraavaa juttua. Kun tämä markkinoija saa saa esiteltyä itsensä, kysykää "Anteeksi kuka ja mistä?" Yhdeksän kymmenestä myyjästä menee täysin sekaisin myyntipuheissaan.

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Toinen hyvä juttu on ottaa ohjat käsiinsä heti esittelyn jälkeen ja kokeilla pitkääkö myyjän pinna kestää. Voi aloittaa kertomalla sukulaisten sairauksista, tai mitä viimeisessä kauniissa ja rohkeissa tapahtui ja mitä arvelee tapahtuvan jatkossa....jne. Kyllä kun oikein yrittää, niin helposti löytää juttua puoleksi tunniksi.... vaikka kyllä veikkaan myyjän pyrkivän loptettamaan puhelun jo paljon ennen sitä. Ja varmaa on , ettei ainakaan samasta firmasta soiteta enää ikinä.

13. BuZu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuo toimii erityisen hyvin, jos oma liittymän on DNA prepaid tai Saunalahden Säästäri...

14. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    No niin. Tästä samasta aiheesta (liittymien puhelinmarkkinointi) on useita vanhoja viestiketjuja ja niissä asiaa on käyty läpi aika tyhjentävästi.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju