1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vodafone voi saada sakot Espanjassa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Ammattilainen, 22/2/03.

1. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Espanjan Vodafonella on kymmenen työpäivää aikaa antaa selvitys Espanjan hallitukselle torstaina sattuneen verkon pimenemisen syystä. Sen jälkeen hallitus harkitsee, joutuuko yhtiö maksamaan sakkoja.

Lähde: http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6320&sid=1

Eli näin Espanjassa. Suomessa Dna ei ole vieläkään esittänyt mitään tiedonantoa taannoisesta verkon pimenemisestä.

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Oho, aika pitkä katkos on ollut: yli seitsemän tuntia!

3. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole kyllä mitään kuulunut tuosta dna:n katkoksesta, ja luulen, että sieltä tulee ihan yhtä paljon tietoa kuin edellisistäkin katkoksista.. Puhumattakaan siitä, että jotain vielä hyvitettäisi..

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No ainakin Kuusamossa oli DNA:n verkko pimeänä useita tunteja tässä taannoin. Itseasiassa niin on käynyt useaan otteeseen aiemminkin.

5. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mie nuo katkokset olen huomannut tässä parin vuoden aikana ihan liiankin hyvin, mutta tarkoitin lähinnä tiedonantoa dna:n taholta. Saisivat edes pahoittelemme-viestiä tai -postia lähettää, mutta ei... Minun puolestani alkaa olla hiljalleen denikan asiakkuus muutenkin ohi, joten eipä sillä niin väliä..

Jaa tämä viestiketju