1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vodafone-T610 Saksasta. Viimeisin tieto 15:30 12.1.04!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja bull, 16/6/03.

1. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tai varmistu ainakin ettei kyseessä ole Vodafonen malli (tai muu brandatty)!

Itse tilasin Handyattackesta tuon puhelimen ja sivuilla ei mainittu sanallakaan että on Vodafonen malli, tänään sitten yritin käydä Maifonissa päivitämässä. Tulos oli että on Vodafonen lukitsema softa johon ei voi toista softaa ajaa kuin Vodafonen...

Soitan huomenna kuluttajavirastoon ja kysyn että onko tuon perusteella mahdollista saada kauppa puretuksi, sillä mielestäni tuo ei ole lukitsematon puhelin. Tai ainakin sivuilla pitäisi mainita että on Vodafonen softalukittu malli...

Ilmoittelen tänne miten asiani edistyy!

2. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Toimiiko puhelin edes sun omalla sim-kortilla ?

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toimii kyllä! Eli periaatteessa ei ole lukittu puhelin, mut mielestäni firman pitäisi kertoa et ohjelmisto on lukittu eikä voida päivittää muuten kuin Vodafonen toimesta...

4. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    laitoitko tossa tilauskohdassa että ilman vodafonen brändäystä? (+40e ilman sitä)

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei siellä silloin mun mielestä tuollaista ollut... Pitääkin tarkistaa.

Edit: Silloin ei ollut kuin värivaihtoehto, eli vain harmaata sai. On vielä tilausvahvistus tallella (onneksi), ja siitä tuo näkyy...

6. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Howards foorumilla oli tästä aikaisemmin jo juttua, eli ilmeisesti piti paikkansa...

Onneksi en omaani ehtinyt vielä lunastaa, tosin malli olisi ollut t-mobilen, tiedä sitten sen päivityksestä.

7. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Mielenkiintoista.
    Eikö softa suostu poistumaan puhelimesta vai tarvitaanko uutta ladatessa jotain salasanoja?

8. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    OT: Kun pakettinsa on postista hakenut ja paketissa on jotain t-mobilen tarraa päällä ei vielä kannata ainakaan alkaa itkemään. Omassa s300:n paketissa on päällä T-mobilen tarrat, mutta eipä siitä sen enempää..

9. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Maifonissa ku kävin niin kone ilmoitti kuulemma ettei voi päivittää, on vodafonen lukitsema softa.

Saas nähdä mitä kuluttajavirasto tuohon suhtautuu... Itse olen varautunut että jää mun tappioksi mutta ainakaan tuolla handyattacken sivuilla ei mainita vieläkään että vodafonen brandilla varustettu puhelin on päivityskelvoton muualla. Ja silloin kun tilasin niin ei ollut tuota erottelua.

Mut toivotaan parasta! Itse en tuolta liikkeestä enää mitään tilaa!

10. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitä meinaat? Sampoissa on Suomen kieli valmiina, joten niissä ei haittaa (tosin en tiedä onnistuuko niidenkään päivitys täällä...).

11. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No nyt ei puhuta samsungeista.

...

Aika huonost v....ttaa, tais saada mobbe yhden asiakkaan lisää T610 osalta. Löytyykö toimitus saksaan jos tilaan?

12. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse meinaan kinata niin pitkään ku tarvetta! Onneks sisko on suomessa ja on asunut saksassa useita vuosia joten kieli on hallussa... Jos/kun tulee tarvetta soittaa sinne niin varmasti sujuu paremmin ku sisko hoitaa puhumisen. :eek:)

Ihmettelen vaan ku mulla oli Vodafonen brandattu GD87, ja se päivittyi täällä...

Remedy: Laitoin YV:n

13. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Myös T68i vodafone version päivittyi kiltisti, tai ainakin näin luin. (howards forum)

14. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Kuten sanoin OT.

Bull: Minulla onnistui ainakin, päivitin tuossa viikko sitten.

15. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis mikä puhelin? Tuo S300 vai?

16. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    No voi harmi, että tuolla tavalla piti käydä. Kiitos varoituksesta, vaikken todennäköisesti koskaan tilaa kännykkää ulkomailta, ja onnea asian käsittelyyn.

17. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    herää kysymys että miksi matkapuhelinmyyjä tilaa kännyköitä itselleen saksasta? ettekö te saa ostaa niitä ihan sisäänosto hinnoilla? tai "lainata"?

18. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käsittääkseni mobbe.fi ei ole saanut T610 mallia vielä maahantuojalta (kuten ei moni muukaan) ja täällä (saksassa) se on ollut myynnissä jo lähes kuukauden päivät.

Myös hinta (handyshop-hannover myi ensimmäisen eränsä t610 loppuuun hintaan 277 euroa, puhelinkioskin toimitukset viikolla 26, hinta 422 euroa+pk:t) varmaan houkuttaa tilaamaan saksasta.

19. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    ok, en ole perehtynyt tuohon T610 malliin joten en tiennyt ettei se ole vielä myynnissä. Tämä selvensi asiaa huomattavasti.

20. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Meinaan itse toimia siten että mikäli saan kaupan peruttua tai mikäli en saa brandi-vapaata puhelinta tilalle niin ostan sitten Suomesta ku on saatavilla meille.

Tulee siinä tapauksessa vaan olemaan hankalaa olla ilma puhelinta, on sen verran loistava kapistus... :eek:)

Kävin tänään kysymässä EU-kuluttajaneuvonnasta ja hän oli sitä mieltä että topimitettu tuote ei ole ollut sellainen minkä kuvan liike antoi sivuillaan (sivuilla kuvassa brandi-vapaa T610 ja tilatessa oli vaihtoehtona vain yksi väri, nyt voi tilata joko vodafone-mallin tai vapaan joiden eroa ei kyllä kerrota; toimittivat Vodafone-mallin mistä ei ollut mitään mainitaa sivuilla).

Jaa tämä viestiketju