1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Virusturvaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sitikka, 9/8/09.

1. sitikka

Tykkäykset:
    0
    Tästä on saattanut olla täällä jo aiemmin juttua, mutta en jaksa alkaa kahlata noita viestejä läpi...
    N95 on ollut mulla pari-kolme viikkoa, ja pian tulee ajankohtaiseksi virustorjuntaohjelman hankkiminen. Löytyykö hyvää ilmaisohjelmaa?

2. mikkos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Terve järki riittää ja ohjelmat luotetusta lähteestä.

3. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Ei ole mitään tarvetta tuommoisille. Hidastavat vain puhelinta.

4. Bashi88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E6
    Itse olen ainakin sitä mieltä, ettei matkapuhelimeen tarvitse jatkuvaa virusvalvontaa. Maalaisjärjen käyttö ohjelmien latailemisessa ja käytössä niin pitkälle jo pötkii. Itselläni suurin "uhka" on ollut tekstiviestillä tulleet linkit, joita klikkaamalla automaattisesti hyväksyy jonkin kestotilauksen ulkomailta..↲
    ↲ Tai eihän sitä tiedä, vaikka virus parhaillaankin rellestäisi luurissa.. No empä sillä suuremmin jaksa mieltäni vaivata.

5. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4726
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Eipä virustorjunta noita saapuvia viestejä estä eikä myöskään selainta aukeamasta ja ottamasta yhteyttä tarjottuun linkkiin saatika estä vastausviestiä lähetettävän kestotilauksen tarjoajan numeroon. Eli tuohon "uhkaan" ei auta virustorjunta vaan nimen omaan se terve järki.

6. sitikka

Tykkäykset:
    0
    Oho, olipa nopeita vastaajia. Kiitos vastauksista. Eli voin huoletta surffata netissä tarvitsematta pelätä viruksia tai muita haittaohjelmia, järjen käyttö ja normaali terve varovaisuus riittää...

7. Bashi88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E6
    Jees tuli vähän huonosti mainittua tuo. Sitä juurikin tarkoitin, ettei minulle sattuneeseen suurimpaan "uhkaan" edes olisi ohjelmasta apua. Se pienentää edelleen tarvetta edes puoliksi miettiä virustorjuntaa. Empä kyllä ole kuullut, että kenelläkään olisi virus puhelimeen päässyt sekoilemaan.

Vinkkinä noihin suoraan kännykkään tuleviin linkkeihin on se, että menee linkin kohteeseen tietokoneella. Itse uteliaisuuttani kävin katsomassa, heti aloitussivulla herjattiin etten ole liikenteessä mobiililaitteella. Pidemmälle ei sitten päässytkään, mutta foorumeilta sain lukea jollekin tulleen 12€:n liittymislaskun..

Jaa tämä viestiketju