1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

viruksia Nokia 6230i:ssä ???

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja taabe, 16/9/05.

1. taabe

Tykkäykset:
    0
    Onko mahdollista?

Kannettavaan on ollut bluetoothilla yhteydessä ja lisäksi tulee mieleen yksi harkitsematon soittoäänen vastaanotto Espanjassa bluetoothilla.

Voiko puhelimeen suorittaa jotenkin virustarkistuksen ? Miten ja onko kallista ?

Puhelimen oireet:
    -akku ei meinaa kestää edes yhtä päivää!
    -gallerian yms. selaaminen on alkanut tökkiä

APUA !!!

2. McMullet

Tykkäykset:
    0
    En oo varma tästä, mutta mun mielestä viruksia ei ole olemassa s40 käyttikselle. Ainoastaan s60:stä eteenpäin. Joku voi korjata jos oon väärässä, mutta tämmöstä tietoa mä oon kuullu. Kannattaa kokeilla softapäivitystä, jos ei oo uusinta softaa siinä.

3. taabe

Tykkäykset:
    0
    Kertokaa nyt vielä hölmölle miten se softa päivitetään helpoiten?

4. Finlander

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    ZTE Blade
    Vie kännyliikkeeseen ja pyydä softapäivitys. Takuukuitti mukaan.

5. samumanu Vieras

Ois voinu kirjottaa jo olemassa olevaan ketjuun mut vastaillaan silti.

Tossa mallissahan ei akun kesto oo ihan parhaimmasta päästä ja jos käyttää näytönsäästäjää(eri kuin näytönsäästökello) kasvaa virrankulutus huimasti. Tää on ihan fysiikan lakien mukaista eli normaalia.

Jos koneessa on paljon sälää(musiikki, kuvia, viestejä jne. jne.) niin sillon kyl hidastuu selvästi. Eikä toi malli niitä nopeimpia muutenkaan oo eli pari huonoa puolta ainaki löytyy. (Jälkimmäinen on kyl myös makuasia)

Jaa tämä viestiketju