1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vikasietotila - Samsung Galaxy S Gt i900

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja snaH, 15/7/12.

1. snaH

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S GT i9000
    Auttakkee tietämätöntä !
    Oon pulassa miun Samsung Galaxy S Gt i900 - puhelimen kanssa.
    Tilanne on siis, että se on vikasietotilassa ja herjaa käynnistäessä, että "Poista lukitus antamalla PIN-koodi". Tämä herja tulee siis sen jälkeen, kun olen oman sim-korttini PIN-koodin näpyttänyt, eikä tähän kohtaan sim-kortin PIN edes käy.

Mistä olisi mahdollista saada kyseinen koodi, kun kännykän sain kaverilta, eikä käyttöohjeita tai kuitteja enää ole tallella?

Olen "reebootannut" puhelimen jo useampaan otteeseen ja koittanut selata netistä ties mitä ohjeita. Puhelin ei kelpuuta, että PIN-koodia kysyessä valitsisi hätäpuhelut ja koodaisi siihen tyyliin "*#06*"<-esimerkki koodi. Myöskään valikkoon en pääse hätäpuhelu tilasta "pois meno" näppäintä ränkkäämällä - tai kyllä se valikko taustalla vilahtaa, mutta kännykkä samantien heittää takaisin "Poista lukitus..."-kohtaan.

Master Codeakaan en löytänyt kyseiseen puhelimeen mistään - enkä oikein noihin netin tarjoamiin maksullisiin koodi systeemeihin luota.

~Pahoitteluni jos samankaltainen ketju jo jossain on tai jtn..*
    ps. huoltoon en tota romuu rupee roudaa - tiedän, se vois auttaa, mut uskoisin olevan muitakin keinoja-jääräpää kun olen ! :D

2. jnr21

jnr21 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    98
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S3
    Siis kyselikö se sitä koodia jo sillon kun sen sait kaverilta? Taitaa olla jonkun toisen luuri sulla käytössä :D

3. snaH

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S GT i9000
    Sen vuoks justiinsa sain kyseisen luurin :DD Ko frendi oli saanu sen tolleen jökkiin viikonloppuna ja vitutuspäissään päätti sit ostaa kertaheitolla paremman luurin ittelleen -> joten sain ongelmaluurin siinä toivossa, että sen sais joskus toimimmaaaaan... :D

4. jnr21

jnr21 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    98
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S3
    Asenna odin-nimisellä ohjelmalla firmware uudestaan sisään jos hard reset ei auta. Googlesta löytyy ohjeet.

Jaa tämä viestiketju