1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vika sonerassa vai nokiassa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja rowlit, 14/5/04.

1. rowlit

Tykkäykset:
    0
    Ongelma: Aina välillä (1-7 kertaa viikossa) viestit / puhelut ei yhdisty puhelimeeni (Nokia 6610) vaikka olisi täydet kentät (kuuluu vaan että "tähän puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä" kun soittaa siihen). Vasta kuin käynnistää puhelimen uudelleen tai jos MINÄ soitan / lähetän viestiä niin viestit saapuvat kännykkääni. Vaihdoin juuri SIM-korttia (8,20€ kiitos) mutta ei ilmeisesti auttanut...Ennen 6610:ä oli Ericsson R600 ja samat ongelmat silloinkin...eli ei pitäisi olla puhelimesta kiinni. Ongelmat ovat ilmenneet eri paikkakunnilla (ainakin Turku, Parainen ja Tammisaari) niin sekään ei mielestäni voi olla syynä.

Olen siis vaihtanut sekä puhelinta että SIM-korttia eikä vieläkään toimi!!! Onko seuraava askel vaihtaa pois koko soneran...? Ehdotuksia...????

Nyt siis Nokia 6610 ja Sonera Privat Duo

huh...

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tarkista ettei sinulla ole GPRS aina käytössä "vipu" päällä.
    jos ei auta ja ongelma jatkuu niin , olet jo varmaan tehnyt, mutta siltikin kannattaa tehdä vika ilmoitus operaattorille.

Jos ei auta niin vaihtaa operaattoria Elisan verkko käyttävään jos mahdolista.

Vika on mahdollisesti verkon ja puhelimen yhteensopivuudessa.

Joillakin malleilla tuontyyppistä vaikaa on eritysesti esiintynyt, mutta nyky softilla/raudalla ja nykymalleilla ei juurikaan esiinny.

Ja oletan että luurissasi on suht tuore softa.

3. rowlit

Tykkäykset:
    0
    Oli se "aina käytössä" juu... Toivottavasti auttoi. Muuten lentää sonera!

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Luulen että tuo ongelmasi poistui.

5. rowlit

Tykkäykset:
    0
    Toivotaan niin! Kiitti avusta kuitenkin =)

Jaa tämä viestiketju