1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

vika saunalahti mms viesteissä?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja iiku, 10/1/05.

1. iiku

Tykkäykset:
    0
    Mulla on saunalahti ykkönen. Vaihdoin sen juuri äskettäin simppelistä ja sen koommin uuden kortin myötä ei ole mms viestit toiminut. Perjantaina ei toiminut edes gprs yhteydet. Sama vika oli myös kaverillani. Eilen yritin lähettää mms viestejä ja ne menivätkin lopulta läpi, mutta perille ne eivät saapuneet. Myöskin yritin lähettää toisesta saunalahden liittymästä mms viestejä itelleni, mutta niistäkään ei tullut mikään läpi, eikä edes ilmotusta tavallisena tekstiviestinä. Olen hakenut asetukset ja puhelimeni on 3510i. Onkohan vika saunalahden päässä? Onko muilla ollut samaa vikaa? Mikä avuksi?

2. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Eilen ei onnistunut Sonera->Saunalahti MMS lähetys, tuli sms ilmoitus, että viestin voi käydä katsomassa Saunalahden nettisivulla.

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Asetus laitettu väärin?. Eli MMS:t ohjautuvat viestikeskukseen eikä puhelimeen tai sitten puhelimessa on jotain häikkiä. Itselläni aikoinaan Nokia 7600 teki saman lähes jokaiselle MMS viestille vaikka asetus oli puhelimeen.

4. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Aikaisemmin toimi, mutta liittymäntyypin vaihdoksen jälkeen (paketti) lakkasi kuulemma toimimasta. Huomenna vaihtuu Tele Finlandiin kaverin liittymä.

5. telco manager

Tykkäykset:
    0
    kivasti lähtee käyntiin tää saunalahden virtuaalioperaattoritaival :D vaihtakaa suosiolla kolumbukseen tai tele finlandiin.

6. miikkis

Tykkäykset:
    0
    meillä on edelleen ongelma.

eli itselläni on dna ja kauniimmalla osapuolella on saunalahti tekstari. hänen lähettämä mms tulee minulle perille, mutta mun lähettämät ei mene saunalahteen, muihin liittymiin kyllä toimii. Koitimme myös lähettää mms viesti saunalahden tekstarista saunalahden ykköseen ja ei mennyt perille. Outoa hommaa.

7. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Kaverini vaihtoi Telelle. Ei ollut enää tyytyväinen Saunalahteen kun pakettiliittymä toimii vain Elisan verkossa ja MMS palvelut tökkii.

Jaa tämä viestiketju