1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vika Nokian 3510:ssä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lightfoot, 25/10/04.

1. Lightfoot

Tykkäykset:
    0
    Oletteko tietoisia onko 3510:ssä jotain lastentauteja - tyttäreni puhelin ei hälytä ollenkaan puhelun tai tekstiviestin tullessa.
    Jos vaihtaisin itse siihen sen summerin niin mistä saisin sellaisen?

Kiitos,

Lightfoot

2. jamo2001

Tykkäykset:
    0
    Kastunut!

Mulla on kyllä summereita nurkissa h:4€/ kpl+pk (1€)

t:Jamo

3. mk04

Tykkäykset:
    0
    3510i:ssä on yksi ISO vika: se alkaa liittimistä ja loppuu virtanappiin...
    Puhelin dilttaa jos siirtyy tekstiviestivalikossa liian nopeasti, näyttö ei toimi hetkeen kunnolla laskettelureissun jälkeen, kuoret meni rikki 4 kuukaudessa jne...
    Minulla oli sama onglma hälytysäänen ja 3510i:m kanssa päivää ennen takuun raukeamista (tuhonappi säädetty väärin) -> luuri huoltoon -> luurin tullessa takaisin siihen oli vaihdettu 13 osaa plus näyttö!
    Eikä se ole kastunut kertaakaan!

4. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Kaverillani oli päinvastainen ongelma: se ei mennyt äänettömälle... Nokia osaa.

5. Dracula

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ei ollut 3510:ssa mitään muuta vikaa kuin, että viestejä poisti nopeasti muutaman peräkkäin niin puhelin käynnistyi uudelleen.
    Tuntuu olevan suurimmassa ei malleissa sama ongelma.
    Muuten toimii vieläkin erittäin hyvin vaikka on tippuillut, kastunut yms.
    Puhelin on sentään noin 2 vuotta vanha.

Dracu

6. ~*aToMi*~

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli aikalailla sama ongelma, näyttö meni pimeeksi ja sitten ei äänet toiminu olleskaa. Mut vaihdoin sit nokian 3200:seen, ja nyt onneks toimii. :D

7. Lightfoot

Tykkäykset:
    0
    Ei ole kastunut. Alkoi toimia kunnolla resetin jälkeen eli akku pois ja takaisin. Nyt on kuitenkin uusi vika, soittaessa tuohon puhelimeen (tai siitä) kuuluu vinkumista ja särinää ihan kuin puhelin olisi häiriölähteen (TV jne) vieressä, mutta näin ei ole. Vika siis esiintyy ainoastaan 3510:ssä, ei muiden puhelimien kesken.

Jaa tämä viestiketju