1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"viimeisen viestin" aihe

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Omenanraato, 12/5/03.

1. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eli tossa päävalikossa kun näkyy viimeinen viesti niin miksi siinä ei näy aihetta silloin kun on kirjautuneena mutta jos ei ole kirjautuneena niin näkyy lähettäjän nimi ja aiheen nimi mutta kirjautuneena vain lähettäjän nimi

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Kyllä mulla näkyy kirjautuneenakin molemmat,
    käytätkö sitä karseeta punaista väriä?

3. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Tuosta punaisesta värimallista se taitaa johtua, ainakin kokeiltuani tein tällaisen johtopäätöksen.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ahaa...joo käytän punaista koska se oli sillon joskus aluksi ja kun en heti edes tiennyt että voi vaihtaa niin nyt kun vaihdan siniseksi niin en "osaa" käyttää foorumia ollenkaan :)

5. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Kun joskus käytän punaista niin tuntuu kuin hiiri ja näppis olis heitetty ikkunasta ulos... :)

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei kyllä kykene käyttämään sitä punaista. Vaaleansininen on rauhoittava väri. Käytän sitä puhelimenkin väriteemana.

Joku taisi jossain topikissa mainita, että vaaleansininen on hintahtava väri. Olen kyllä täysin eri mieltä. Mielestäni vaaleanpunainen jos mikä on hintahtava väri... :)

7. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    OT OT:
    Bossin vaaleansininen kauluspaita ja latten värinen kaulahuivi on hintahtava. Itse pidin tuota yhdistelmää kunnes jostain luin tuosta...

8. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Aiai! Mode heittelee OooTeita kuin viimistä päivää!! Selliin tuommoiset!! :)
    Mun mielestä vaaleansininen ei ole hintahtava väri. Pidin sitä ennen mutta nyt pidän harmaata kun se sopii taustakuvaan...

Jaa tämä viestiketju