1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vihdoin löytyi se "oikea"

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Firedancer, 28/10/02.

1. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    Olen vuosia etsinyt sitä "oikeaa" ja nyt sellainen taisi osua kohdalle. Olen seurustellut hänen kanssa aikaiseminkin, silloinkin se tuntui hyvältä mutta ei siltä "oikealta". Silloin taisin olla vielä liian kokematon, ja ajattelin että täytyy olla jotain parempaa.

Mutta kun olin toisten kanssa niin ajatukset palasivat aina takaisin häneen. Muistelin kun olimme rannalla ja hän luiskahti farkkusortsien "zippo" taskuun, sitten katsoin nykyistäni ja ajattelin" sinähän et samaan pysty". Ja kaikkia muita "pieniä" yksityiskohtia niin kuin aamuherätykset, hän herätti minut aina töihin ilman joka iltaista muistuttamista, hänelle riitti kun sen kerran sanoi. Kiva kun hänen kanssaan voi keskustella hisseissä, hän ei ole mitään valikoivaa tyyppiä niin kuin muut. Ei ainakaan vielä ole osoittanut mieltään.

Tätä listää voisi jatkaa lähes loputtomiin. Mutta nyt kysynkin, onko joku muu törmännyt siihen "oikeaan"?

ps. huumorilla kirjoitettu, ei mikään perverssio. :D

Kuuluukohan tämä tänne? Jos ei, niin modit heittäköön oikeaan paikkaan. Kiitos.

2. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Saako kysyä tämän ystäväsi nimeä? (eli merkkiä ja tyyppi numeroa)

Itse en ole löytänyt vielä "sitä oikeaa", mutta saatan löytää sen ensivuoden alkupuolella.

3. miri

Tykkäykset:
    0
    Ei hemmetti, tajusin vasta valitsemasi keskustelualueen huomattuani että puhut puhelimesta :DTuon hissikohdan ois jo viimeistään pitänyt soittaa kelloja, prkl. Väsymyksen piikkiin menee.

4. Firedancer

Firedancer

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Luureja ja operaattoreita laidasta laitaan v.-97 lähtien
    Siellähän se on sigussa... S45 siemens

5. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Joo, sori. Enhän minä älynnyt tuota, vaikka useinmiten katsonkin allekirjoitukset.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole oikein löytynyt, vaikka omia hyvinä pidänkin. P800 tai uusi commu voi kesällä muuttaa asian.

7. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Se oikea

Itselläni on ollut monta puhelinta, mutta minäkin olen löytänyt oikean puhelimen, se on juuri minun tarpeisiini sopiva. Se on Nokia 3510 olen tosi tyytyväinen sen ominaisuuksiin.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei ole 6110:n jälkeen enää tullut sitä oikeaa vastaan. :/

6650:n taidan tsekata, jospa vielä edes kerran...

Ericsson R250pro on kyllä ollut erittäin mukava "avovaimo", mutta liittoa ei ole virallistettu johtuen hieman liian suuresta massasta. ;)

9. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Aina tulee olemaan tarve vaihtaa nuorempaan, kevyempään ja sirompaan, sitten joskus, kun entinen käytetään loppuun:)

Edit: T20:n luotettavuutta saa ainakin hakea pitkään.

Mihis se hainevä katosi? Eikös se ollut joskus täydellisyyden vaatimus?

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei ole kadonnut mihinkään. R250prossa on vain parempi näppäintuntuma, sen takia olen sitä jaksanut raahata mukana. Tekstiviestien kirjoittelun takia.

R310s on edelleenkin kokonaisuutena mielestäni paras ns. raksakännyköistä, mutta siinä on joitakin puutteita ja kompromisseja silti. Oman R310s:ni olen jo siirtänyt ansaitulle eläkkeelle...

11. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    R310s on aika täydellinen, siinä saisi olla T39m:än softa niin se olis! [​IMG]

12. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole ei sattunut sitä "oikeaa" vielä eteen. Monia on kokeiltu mutta ei niin ei. Tällähetkellä odottelen T300, katsellaan minkälainen luuri tuo on.

13. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Minä löysin hänet jo kaksi vuotta sitten. Benefon Q :D

14. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Kaksi vuotta takaperin on kyllä löytynyt täälläkin sellainen oikean tuntuinen, 8850. Mutta silti vain yrittänyt etsiä parempaa.

15. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    r520 vois olla sulle, itsekkin hetkenpidin. mutta löysin uutta seuraa... Communicaattoreita aina tapaillut, äidistä aloitin ja vaihdoin tyttäreen jne. Nuorin tytär kotona, mutta ei tässä nyt kuitenkaan reisulla yksin olla oltu.

16. manni

manni

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Se oikea löytyi vajaa pari vuotta sitten. Siitä lähtien hän on kulkenut mukanani missä olenkin liikkunut. Ellei sitten jossakin vaiheessa joku uudempi saksalaispuhelin korvaa häntä.

17. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse löysin "sen oikean" vajaa kuukausi sitten... N7210 sai kunnian olla SE! :eek:)

18. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin mutta R520 ei ole veden ja iskunkestävä, se oli pointti! :( Ja minulla on jo T39m!

Jaa tämä viestiketju