1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viewtyn kameraongelmat

Keskustelu osiossa 'LG', aloittaja j-spring, 21/3/08.

1. j-spring

Tykkäykset:
    0
    Eli Viewty olisi tähtäimessä, mutta etenkin brittifoorumeilla on ollut paljon juttua Viewtyn kamerasta ja sen puutteellisesta laadusta. Jopa eri softaversioiden välisistä laatueroista on puhuttu. Tämä olisi meikäläisellä ainoa este vielä tämän puhelimen hankkimiseksi, joten kyselisinkin teiltä jotka puhelimen omistavat, että petyittekö kameran laatuun, onko jotain softaversioiden välisiä eroja täälläkin, onko joku päivitetty malli parempi? Kiitokset jo etukäteen.

2. emmel

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Jolla, N9, 808, N8, HTC Desire HD
    Lueskelin whatmobilen virallisen Viewty-threadin läpi. (jep, sen pari tuhatta viestiä tms :) ) ja jäin sieltä käsitykseen että firmis-versiot ovat lähinnä noita operaattorikytkyjen välisiä eroja. Eli että LG toimittaisi Viewtyä tasan sillä yhdellä firmiksellä eikä siinä LG:n mielestä ole mitään vikaa(?!) Itse en muista kuvanlaatueroista mainitun firmisversioiden välillä.

Voin olla väärässäkin. Toivoisin niin, koska kyllähän tuossa luurissa jotain lapsuksia on. Jossain järkättiin vetoomusta LG:lle uuden firmiksen saamiseksi.

Kamerasta sanoivat siellä myös että sillä saa hyviä kuvia kun opettelee käyttämään niitä asetuksia. En osaa tuohon ottaa niin kantaa, mutta itse olen ollut kuviin tyytyväinen. Heikossa valossa tuollaisella ei saa (ei voikaan) hyviä kuvia IMHO.

3. j-spring

Tykkäykset:
    0
    Joo, itsekin jotain vastaavaa olen lukenut. Kävin tuollaista Gigantissa käpälöimässä, ja kun kuvaa otti, se tarkentui ensin tarkaksi, mutta sitten lopputarkennus oli suttuinen. Puhelimen näytöltä katsottuna kuvat näytti rakeisilta ja hieman epätarkoilta. Onko tässä tapauksessa nyt siis niin että astukset tms. oli pielessä? Jostain myös luin, että Viewtyssä pitäisi se laukaisin nappi painaa kokonaan pohjaan, eikä vain puoliksi, siis niin, että linssi vain tarkentaisi. Onko näin?

Jaa tämä viestiketju