1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viestin äänet kadoksissa 6100:sessa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja J.J-75, 3/3/04.

1. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Ihmetelen vaan et mikäsai ne katoamaan. Pikkuhiljaa tuli vika ilmi... Valitsin uudelleen soittoäänen galleriasta ja sitten toimi taas paripäivää ja nyt ei mitään... hohhoi... eiku huoltoon tietty. Edes vakio ei pelaa. nooo eipä se ole ku neljäs uus luuri jonka roudaan huoltoon. Tälläkertaa haukun takuuvastaavan Nokialta.

sitäpä kyselisin onko muilla ilmennyt samantyyppistä vaivaa äänien suhteen?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis olet kuitenkin ottanut akun irti ja laittanut takaisin, eikä auta?

3. AoK

Tykkäykset:
    0
    Jospa siellä on mennyt bitti poikittain ja uusi softa auttaa.. Toisaalta tuossa on antennin yhteydessä summeri joten jos tämä hmmm.. yhtenäisyys on mennyt shitiksi niin sen vaihto auttaa.. Ei kuullosta pahalta vialta.

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    joopa joo... nokian tyyppivikaaaaa joo joo... pitihän se arvata taas... huollosta sain ohjeet resetoida, mietin et mitä? no en kai tehny kunnolla. kiesus. 2 kertaa kuukaudessa joko resetoit ja nokia anto ilmotuksen että peru kauppa jos et ala niin tekemään. minä että jaa.... äänet joo toimii mut perusvika ei häipyny, laitoin jatkotoimenpiteitä varten puhelimesta kuluttajaneuvojalle viestiä. se on nyt neljäs luuri ja taas "uutta" vikaa. ei toimi koneet ei. heh. saas nähdä tuleex uudempi luuri niinku viimekesänä kävi edellisen kans. taino... onhan noita :)) en stressaa... eli nokialla on siis kaikissa uusissa koneissa samaa vikaa, millon vibra ei toimi ja millon valikot jollai jumahtaa... mut perussyy on et se softa vaa jumahtaa kyl ihan missä vaan eikä toimi joku tietty niinku mulla viestin merkkiääni. saas nähä mikä rähinä tulee kun kaikki alkaa vaatimaan :))

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    puhelin meni uudestaan juntturaan... ei toimi puhelimen oma hf ja kaikki äänet hävisi, vibra ei toimi ja resetointi ei auta mitään. 8.3 huollon ovia kolkuttelemaan. vaadin kokonaan toisen koneen. myyjä ei suostu kaupan purkuun ja sanoi että jos kaikki myyjät tietäis tän kannan ja tätä aletaan toteuttamaan, nokiaa ei tässä liikkeessä tule olemaan, aiko ottaa myös selvää asioista. rähinän alkua...

6. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    hellanlettat ,taas yksi tyyppivikojen tietäjä, olen myynyt noita 6100 malleja useita kymmeniä ja ei niissä ainakaan ole tuota "tyyppivikaa esiintynyt" jos on joku YKSILÖVIKA niin ei pidä yleistää

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

kuuleppas hellanlettas... meikäläinen ei ole myyny työkseen kylläkään vaan modannu siinä missä korjannu vuosikaudet kaiken maailman härveleitä ja tiedän mistä puhun... jos "yksilövika" on monella muullakin ja mä en ole puhunu tyyppiviasta vaan huollon äijä niin että kandee nyt hiton tarkkaa miettiä ettei hauku väärää puuta... kerroin vain mitä mulle on kerrottu. Se että periaatteessa sama vika on toistunut jo kolmessa edellisessäkin luurissa, ei johtunut musta. Samoja vikoja on esiintynyt esim. 6610, 7210... siis vähän niinku samankaltasissa luureissa. melkeistää vois sanoa et samaa paskaa eri paketissa vaan ku tarkemmin tutkii. Jotku ei "käytä" puhelintaan vaan pitää koristeena eikä osaa edes huoltoon viedä välttämättä tai viiti valittaa... mulle ihan sama tietty mitä muut tekee mut, mä vaan haluan kertoa ja kysyä jos jollakin muilla on vastaavia ongelmia. toi sun tapas on ärsyttämistä eikä johda mihinkään.

Jaa tämä viestiketju