1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viestiin on vastattava (e330)

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja e330, 28/7/05.

1. e330

Tykkäykset:
    5
    On se kumma juttu. On ilmennyt seuraavaa:
    Tällä hetkellä vain yksi henkilö, joka lähettää viestin minulle ja kun avaan viestin, tulee heti teksti: Viestiin on vastattava! Sen jälkeen viesti aukeaa normaalisti. Mutta kun on vastauksen kirjoittanut ja painaa lähetä, tulee VIRHE! Ja tätä tulee koko ajan. Vastaamalla tälle henkilölle ei onnistu viestin lähetys. Ainoa on että kirjoittaa kokonaan uuden. Muille en vielä ole huomannu samaa, eli toimii normaalisti (toistaiseksi)

Ja vielä tuosta multimediaviestien vastaanottamisesta, että eipä onnistu vastaanottaminen. Kun yrittää noutaa viestiä, tulee että: Palvelimeen ei saada yhteyttä!

Wap toimii. 2 kertaan olen DNA:lta tilannu mms asetukset, mutta ei tule perille! Ja mitä tuossa DNA:n sivuilta kattelin, niin näyttäisi ainakin asetukset olevan oikein...Ja puhelin on ollu huollossakin tästä syystä mutta vikaa ei ollut! Uskomatonta!

2. TiToe

Tykkäykset:
    0
    Itsellä oli kyseinen luuri ja samaa valitti minulle en kyllä ymmärrä 1 ainut henkilö kun lähetti niin tämä tuli mutta muitten viestit aukesivat normaalisti..?:D

3. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Olethan tilannut myös mms-palvelun DNA:lta? Pelkkien asetusten tilaaminen ei kytke mms-palvelua automaattisesti vaan se pitää itse tilata.

4. e330

Tykkäykset:
    5
    Palvelu on tilattu samalla kun puhelimen hankin.

5. fumer

Tykkäykset:
    0
    tyttöystäväni e330:aan lähetin viestiä tänään ja häneltä vain tuli vastaus että ei pysty sitä lukemaan, vaan olisi vastattava :D poistin oman d600 tekstiviestiasetuksista rastin kohdasta "vastauspolku" ja sitten meni viesti perille normaalisti.

6. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Sillä viestin lähettäjällä on omassa puhelimessaan päällä "vastaus saman keskuksen kautta"(Nokia, "pyydä vastausta" joillain muilla valmistajilla) - toiminne.

7. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Jep eli vika ei ole sun luurissa vaan lähettäjän txt -asetuksissa. Mulla kanssa -03 oli samaa ongelmaa omassa 7650:ssa, laitoin sen huoltoonkin sen vuoksi, hehe. No softa päivittyi mutta vika pysyi ja samalla maininta Noksun huollon puolesta asiasta, kyllähän nolotti xD

Jaa tämä viestiketju