1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viestien statuksen muuttuminen luetuista lukemattomiksi

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja personal jesus, 6/12/02.

1. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Mikähän foorumia vaivaa, kun kerta toisensa jälkeen varmasti lukemiani viestejä merkkaantuu lukemattomiksi? Vai voiko se olla paikallinen ongelma? Selaimen asetuksiin ei ole tarvinnut aikoihin koskea, mutta nyt sitä on alkanut esiintyä. Onpa ärsyttävää!

2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Minulla on joskus (harvoin) tuollaista tapahtunut, mutta selitystä asialle en tiedä parannuskeinosta puhumattakaan.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla välillä käy niin että kaikki muuttuu luetuiksi kuin luen vain yhden. Ärsyttävää, mutta tottunut jo siihen..

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Voisikohan se johtua tietokannasta tms.?

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Luulen ongelmaan auttaneen sen, että ongelmapalstoilla käytin "merkitse kaikki aiheet luetuiksi".

6. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Jälleen ongelmaa esiintyi, tällä kertaa Asian vierestä- ja Puhelintori -palstoilla. Tiettyjen ketjujen viimeisten viestien aikaleimat olivat tunteja vanhoja ja edelleen ne olivat luettuja jo aiemmin. (FYI)

7. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Nyt tätä on pari kertaa esiintynyt itselläkin, jo luettu viesti muuttuu lukemattomaksi. Samoin ainakin kerran olen huomannut, että luetuksi merkattu viesti on todellisuudessa lukematon.

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Toivottavasti tällainen toiminta ei ole oire jostain tulevasta hankalammasta ongelmasta.

9. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sama ongelma on esiintynyt jälleen useamman kerran tässä aamuyöllä. Voiko ongelma liittyä kekseihin?

10. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Mulla taas merkkautui eilen aamupäivällä koko foorumi luetuksi, kun kävin yhdellä palstalla (mikä mahtoi olla? datatuotteet tai asian vierestä varmaankin) pari viestiä lukemassa.

11. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Tuossa "luetut muuttuvat lukemattomiksi" -tapauksessa, oletteko painaneet päivitystä(F5) ? Tuo näyttää joskus toimivan täällä. Tuohon ärsyttävämpään "lukemattomat muuttuvat luetuiksi"-ominaisuuteen ei valitettavasti auta mikään =(

12. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Taas uusii otsikossa mainittu ongelma...

13. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla tekee kaikkea edellämainittua silloin tällöin.

14. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiinnitin asiaan nyt huomiota. Yksi viesti luettiin ja muitakin muuttui luetuksi vaikka en niitä ollut lukenut.
    Sinänsä mulla ei kyllä ole vaivaa asiasta.Jos en muista otsikkoa on syytäkin kerrata asia.

15. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    No nyt on mullakin esiintynyt näin päin tätä ongelmaa. Koko foorumi on merkkautunut luetuksi yhteensä 2 kertaa.

16. peku

Tykkäykset:
    0
    Minulla viestit näyttävät aina luetuilta vaikka uusia on tullut! Miksi?

17. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tänään tullut kans sellanen ongelma, että vaikka joka osiossa olis uusia viestejä ja mä meen ja luen Nokia-osiosta yhdän viestin, niin näyttäis niin kuin koko foorumis ei olisi enää yhtäkään uutta viestiä.

18. pahkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    No niin, foorumisofta (?) teki sen taas; kaikki viestit muuttuivat luetuiksi... ai kun on kivaa. Olosuhteiden pakosta joudun toistaiseksi käyttämään tätä mäkkiä surhvailuun, ja nyt ovat nämä kosmeettiset ongelmat alkaneet häiritä. Sen jummarran kylli, että kun ensimmäistä kertaa loggaudun sisään "uudella" koneella, niin nuo viestistatukset eivät pidä paikkaansa, eikös tuo osittain perustu kekseihin, jos ei, niin sitten tämä mättö on alkanut jo aikaisemmin. Kolme kertaa jo kirjautumisen jälkeen tapahtunut se, että lukemattomat ovat muuttuneet luetuiksi, vain kaikkein uusimmat ovat lukemattomina. Ärsyttävää. Ja selaimena toistaiseksi Exploitteri for Mac ver. 5.

OT: Tästä Macista alkaa pitämään päivä päivältä enemmän, taisi tulla tavallista vaikeampi päätös seuraavan koneen hankinnan suhteen :(

19. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mulle on itseasias kerran käyny noin että viestit muuttu luetuiksi. Huomasin vasta kun rupesin kattomaan aikoja...

OT: onneksi mulla ei oo tuollaista ongelmaa. Mac ei sovi mulle sitten yhtään...

20. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Mulla on käynyt tässä lähiaikoina, Lukemattomat viestit muuttuvat luetuiksi.

Jaa tämä viestiketju