1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viestien kellonaika?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tero Viitanen, 20/6/02.

1. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Ihmettelen taas typeriä, mutta miksi tän uuden foorumin viestien lähetysaika on ikäänkuin tunnin jäljessä todellista aikaa? Onko noilla käyttäjäprofiilien aikavyöhykejutuilla jotain tekemistä asian kanssa?

2. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin näkyy ajat oikein vaikka muuten voorumi tökkiikin hieman..

3. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuossa Dundeenkin viestissä näkyy, että lähetetty 9:49, vaikka kello onkin jo 10:49. Missä mättää (vai mun silmissä)?

4. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Sulla taitaa olla se aikavyöhyke väärin? Pitäis vissiin olla GMT + 3 tuntia..ainakin mulla on niin ja oikein näkyy..

5. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Joo, muutin sen olemaan GMT +3 ja nyt näkyy oikein. Mutta miksi sen pitää olla +3, vaikka Suomi kuuluu GMT +2 vyöhykkeeseen?

Tässä on viimeaikoina ollut tekemistä noiden aikavyöhykkeiden kanssa, kun pitäis tänään lähtee Australiaan työmatkalle ja siellä on vissiin GMT+9 tai GMT+11.

6. Niko Maekinen

Tykkäykset:
    0
    No samaa ihmettelin itsekin, kun rekisteröidyin niin ehdotti GMT+3.
    Laitoin kyllä GMT+2, koska suomessahan sitä ollaan. Ei Venäjä meitä sodassa ole vielä voittanut :wink:

edit: Ja perhana näyttää GMT+2:lla. Että viesti olisi 10.38 tms, vaikka kello on 11.38

7. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Koska nyt on kesäaika [pitääpä tästä lähteäkin rannalle, työn iloa kaikille :p].

Jaa tämä viestiketju