1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viesti jumittui lähteviin, viestin lähetys ei onnistu (w880)

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja dagge, 19/10/09.

1. dagge

Tykkäykset:
    0
    Eli tämmöinen ongelma, puhelin sammui juuri kun olin lähettämässä viestiä ja jotenkin se sitten jumittui. Sain poistettua lähtevistä ja luonnoksesta sen viestin pc suiten avulla mutta silti työpöydällä näkyy se lähtevä viestimerkki. Ja kun uutta viestiä koittaa lähettää se ei lähde mihinkään.

Eli miten saisi resetoitua tuon? Soitin sinne asiakaspalveluun, neuvoi irrottamaan 15minuutiksi akun ja sim-kortin. ei hyödyttäny.

Käytössä uusin softa.

Onko muuten tyypillistä tälle w880 että luuri sammuu kun se tarpeeksi heilahtaa, irtoaakohan akku hetkellesisti akku vai mikä mahdollisesti sammuttaa luurin?

Kiitoksia neuvoista.

2. Mullet

Tykkäykset:
    0
    Itsellä on ollut täysin samat ongelmat w880i:n kanssa. Tuon merkin oon saanut lähtemään ihan vaan siirtämällä viestin lähtevistä luonnoksiin
    ja tämän jälkeen käynnistämällä puhelimen uudelleen. Vaatii toisinaan usemman yrityksen.
    Myös tuota sammuilua olen havainnut, en tosin osaa sanoa mitään varsinaista syytä, ei kai siihen auta kun käsitellä hellävaroen ja kärsivällisesti käynnistää uudestaan :)
    Muutoin mahtiluuri, vaikkakin uutta varmaan alkaa kohta pukkaamaan.

Jaa tämä viestiketju