1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vieläkö uusimmissakin malleissa vanhoja järjettömyyksiä..

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Mrgentle, 23/11/05.

1. Mrgentle

Tykkäykset:
    0
    Itse aikonaan hölmöyttäni ositn Samsungin sgh460 puhelimen.
    Akku kesti päivän jos puhui vähänkin enemmän, joka toiminnon yhteydessä tuli niitä hermoja raiskaavia plimplom ääniä joita ei saanut pois muuten kuin laittamalla vehkeen äänettömälle. Käyttöprofiilit puuttuivat kokonaan, kalenteri alkoi sunnuntaista, tätä voisi jatkaa melkoisen pitkään.

Hyvänä puolena pidin näppärää kokoa ja ihan tyylikästä ulkonäköä.

Mutta mitenkäs nämä uusimmat mallit, joko noista ongelmista on päästy eroon?

Itse olen kyllä ollut Nokia miehiä aina..viimeksi oli 3230, jonka hävitin :( nyt 6030 - olen aika tyytyväinen.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    noin vuoden verran saanu sampoista nuo äänet kytkettyä pois, kalenteri on alkanut jo aikoja sitten myös maanantaista jos sen asetuksista on laittanut alkamaan sunnuntain sijasta maanantaiksi (muistaakseni x460:ssä tää valinta oli myös tehtävissä, ainakin x450/x480:ssä oli), käyttöprofiileja ei olla edelleenkään nähty ilmeisesti kuin z107 mallissa samoin kuin sitä et tekstareille saa oman soittarin.

ja ot:na loppuun et miten joku voi tota 6030:aa käyttää..kaverilla oli sellanen ja kaupitteli täälläkin sitä ja on kyllä huonoin ja lelumaisin luuri jota olen eläessäni käyttänyt :)

3. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Hankala homma..

Akun kestosta ollut tarpeeksi vääntöä millaisella kohtelulla sen saa tuohon tilaan. Mä olen sen verran vanhanaikainen että lataan aivan täyteen ja annan piipittää ihan tyhjiin ennenkuin lataan uudestaan ->hyvin kestää, joten eteenpäin..

Valikoiden äänet sai pois jo syyskesällä 2004 esitellystä SGH-P510:stä.

Käyttäjäprofiilit.. Niitä ei tosiaankaan ole näkynyt kuin pari kk kokeilemassani Z107:ssa joka muutenkin oli tehty P-Euroopan markkinoille. Itseäni ei häiritse sillä pärjään hyvin normaali/äänetön -vaihtoehdolla joidenka swappaaminen tapahtuu risuaitaa pohjassa pitämällä.

Kalenteri alkoi P510:ssä sunnuntaista joka oli aika hauskaa, ei häirinnyt sillä en tarvinnut. Korjattu nykyisiin. Sinänsä tuo ed. mainittu luuri oli aika edelläkävijä sillä myyntipakkauksessa tuli mukana myös HF ja extrana tehoakku, asiat joita mm. Nokia ei vielä 1,5v sitten tarjonnut, tarjoaako vieläkään?

Mitäs muuta, ainut säilynyt (sinulle) ongelma on tuo käyttäjäprofiilien puuttuminen joka korjautunee ainakin piakkoin ilmestyvän Series 60 -luurin kohdalla.

Eipä ainakaan tuossa siguni uusimmassa ole oikein mitään valittamista.. paitsi minusta liian suuripiirteinen akun varauksen näyttö, kolmiosainen palkki saisi kyllä olla jaettuna viidellä.
    Ainoa asia mitä kaipaan Series -luurista oli kätevä copy-paste toiminto sekä se nappula jolla pystyi hyppimään kätevästi avoimien sovellusten kesken eikä esim. txt -kirjoitusta tarvinnut lopettaa jos tarvitsikin selailla jtn muuta.

4. Mrgentle

Tykkäykset:
    0
    Jep, hyvä että on tullut korjauksia ko. juttuihin. Sampan puhelimet on aika näppärän kokoisia, ja suurin osa melko tyylikkään näkösiä.

Mäksä,
    Nokian 6030 tuntuu kädessä kieltämättä hieman rimpulalta, vaihdettavien kuoriensa takia.(etenkin takakuori liikkuu) Näppäintuntuma on kuitenkin yllättävän hyvä. Ominaisuuspuolella ei mielestäni ole valittamista, päin vastoin - puhelimen hintaan nähden (119 €) Bluetooth kieltämättä olisi plussaa.

Samu, ainakin 3 viimeisessä Nokiassani on mukana tullut hf. Tehoakuista en ole ottanut selvää, joskaan 6030 kohdalla sellaiselle ei ole mitään käyttöä ainakaan minun tapauksessani normaalikäytössä akun kesto on hyvinkin riittävä. Latasin viimksi to-pe yönä ja maanantaina on tolpat täynnä, vaikka on puhuttu, tekstailtu ja pelattukkin tasasta tahtia.

Mielipideasioitahan nämä ovat, yksi äidistä, toinen tyttärestä jne.. :)

5. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Aivan juurikin, HF on tänä päivänä ihan itsestäänselvyys, mutta siihen aikaan kun puhelimissa ei ollut mp3 -soitinta tai radiotakaan..
    No mutta, se siitä.

Itse olen enemmäin kuin tyytyväinen/ylpeä ko. merkin & oman luurini muotoiluun ja sen ominaisuudet riittävät minulle. Sekä tulen toimeen vallan hyvin tiettyjen "samsungmaisuuksien" kanssa :)

6. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Vähän ot menee mutta mitäs luuria tarkoitat ?

7. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    d730 ja on jo saksassa myynnissä ja täältäkin löytyy kokemuksia

8. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Mitesmä olen ymmärtänyt ettei D720&D730 ole tulossa suomeen myyntiin? Vai puhuttiinko tässä nyt ihan yleisesti samsungin malleista joihin nuo "viat" on korjattu?

9. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    juu suomeen tulosta minäki kyl oon käsittäny ettei tule

Jaa tämä viestiketju