1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vielä vähän jo todetun ihmettelyä?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Moose, 20/6/02.

1. Moose

Tykkäykset:
    0
    Eli nyt pieni summaus niistä eduista, joita olen saanut ruokakuntaani:

2 x Stockmann Dial liittymää puheaikaa á 50 euroa = 100 euroa

2 x Stockmannin ostoseteliä á 100 euroa = 200 euroa

1 x Soneran privat Duo puheaikaa 50 euroa = 50 euroa

1 x kaverille(vaimo) liittymän suosittelun palkintona
    puheajan latauslipuke = 20 euroa

1 x Upeeee suuriseikkailu-reppu väh. 50 euroa = 50 euroa

___________________________________ yhteensä yli 400 euroa
    (- 3 x avausmaksu)

Aika avokätistä markkinointia.
    Moniko muu aikoo nämä ylimääräiset liittymät sulkea ennen tammikuuta?

2. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Arvaa :wink:

En minäkään kyllä oikein ymmärrä tuollaista "markkinointia", mutta kai se operaattoreilla jonkinlaista pakkopullaa kun kilpailija lähtee tarjoamaan ilmaisetuja.

Itsekin olen samaa mieltä kuin vanhalla voorumilla heitetty ajatus että mieluummin pitäisi antaa helpotuksia/hyvityksiä nykyisille asiakkaille. Pidemmän päälle se toisi pysyvyyttä eikä porukka kuluttaisi liittymää loppuun jonka jälkeen taas uusi...

3. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Juu tuo ois ihan hyvä ratkaisu. Vaikka eikös operaattorit ole jo tuollaista markkinointia ruvenneet toteuttamaan.

4. Homer

Tykkäykset:
    0
    KILPAILU

Kiitos DNA:n taloudessa nyt seitsemän liittymää SONERAlle,TELIAlle ja rätinälle !
    Laskekaa edut siitä, vaihtelen kortteja sopivasti ja nautin lisäksi Stockkan kanta-asiakkuudesta ! (liittymän avausmaksu poistui ja tarjous jatkuu...)

Vaivaa tietysti on, mutta epäterve kilpailu johtaa tällaiseen. Olisin halunnut olla DNA:n asiakas, mutta sieltä ei haluttu minun asikkuuttani, joten tämä on lopputulos !

Palaan joulukuussa takaisin DNAlle ja tapan taas ylimääräiset liittymät.

5. Moose

Tykkäykset:
    0
    Re: KILPAILU

Mitämitä? Eikö stockmann Dialista menekkään avausmaksua :?:

6. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Se on vaan huono ku vaihtelee noita operaattoreita niin toi numero vaihtuu. Itte en jaksa ottaa joltain kavereilta numeroita ku ne vaihtelee niitä niin usein (laiska paska ku oon).
    Sitte kyl täytyy vaihdella operaattoreita ku suomeenki tulee noi ikinumerot (vai mikä niitten nimi ny olikaa).

7. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    No ei tammikuuhun, mutta helmikuuhun mennessä aion sulkea 4 liittymää, 2 surinan ja 2 rätinän... :wink:

8. Homer

Tykkäykset:
    0
    Vanha stokkan tarjous loppui kai 15.6, mutta koska avattuja liittymiä ei tarpeeksi jatkavat ilman avausmaksua. Omat avasin 17.6 ja ilman avausmaksua.

Tampereella eivät osanneet informoida asiasta muuta kuin, että tarjous jatkuu ?

Lisäksi piti valita osasto jolle lahjakortin käyttää, tulee kuulemma perässä.

Tämä tieto mulle annettiin...

9. Axe

Tykkäykset:
    0
    Mua vähän ihmetyttä kuinka te jaksatte juosta noiden tarjousten perässä :eek:.
    Kovat rahat olette kyllä repineet täytyy myöntää, mutta silti, kuinka sitä enää pysyy järjissään kaikkien liittymien ja tarjousten tarkkailun kanssa :wink:. Minulla on joskus ongelmia jo kahden liittymän kanssa: oman ja työsuhdeliittymän.

Vaikka itse olen p-aukinen opiskelija en silti jaksa noihin tarjouksiin tarttua. Numeron vaihtuminen ei ole minulle hirveä kynnys, uuden numeron pystyy levittämään hyvin nykyisten palveluiden avulla, että sen takia en "eduista" ole jäänyt pois. Ehkä se on sitten vain laiskuutta tai jotain sääliä köyhiä operaattoreita kohtaan :lol:.

On se aika järjetöntä tämä "tarjous" touhu nykyään, luulisi että operaattorit voisivät käyttää nämä rahat vaikka vanhojen asiakkaiden "voiteluun" tai uusiin laitteisiin tai jotain. Dna taitaa muuten olla ainut joka ei enää "pysty" tarjoamaan hurjia etuja. Vaikka taitaa sieltäkin jotain suurta olla viimeistään jouluksi tulossa.

Liittymää olen kerran vaihtanut, se oli pakko silloin kun RL alkoi hankalaksi ja poisti halvat yö hinnat. dna sattui olemaan juuri sopiva liittymä minulle, halpa kk-maksu, halvat puheluhinnat(vielä kun käännytin lähes kaikki kaverit ja sukulaiset dna:n leipiin :wink:), hyvä kuuluvuus täälä E-Pohjanmaalla, nyt olen GPRS-yhteyttä käyttänyt jo 7kk ja paljon olen rahaa säästänyt, koska muuten olisin joutunut surffailemaan 56kbps modeemilla.

10. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Doh! Kävin juuri 15.6. stadin Itiksen Stockalla hakemassa liittymän. Olisinpa odottanut seuraavaan päivään... :roll:

11. vonkaus

Tykkäykset:
    1
    Tuo numeron usein vaihtaminen on hyvä juttu. Kaverit, joihin ei ole aikoihin enää pitänyt yhteyttä karsiutuu pois... ihan luonnollinen poistuma.

Lisäksi lehtimyyjät ei pysy perässä, samoin yhden illan jutut, joita ei halua enää tavata...

12. Kramer

Tykkäykset:
    2
    On se ärsyttävää ilmotella joka paikkaa et numero on vaihtunu. Sillä ei oo mitää väliä enää nykyään et pitääkö MATKAPUHELIMESSA sellasia numeroita mihin ei koskaan soita ku numeroita mahtuu muistiin n. ~1000kpl.
    Lehtimyyjistä pääsee eroon ku painaa punasta luurinkuvaa. Yhenillan jutuista en tiiä ku niitä ei oo enää ollu pitkään aikaan...

13. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Useimmiten he soittavatkin salatusta numerosta, ja nykyaan ainakaan itsellani ei ole kanttia hylata soittoa jos se tulee salatusta....

14. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Mä lopetanki puhelun siinävaihees ku se esittelee ittensä ja tulee ilmi, et se kaupustelee aviiseja. Eipä noi lehtimyyjät ainakaa mulle oo ollu mikää iso riesa.

15. ukko

Tykkäykset:
    0

Miksi numeroa pitäisi vaihtaa? Minä en muuta numeroa, vaan otan lisäksi näitä tarjousliittymiä. Nythän ne on täysin ilmaisia.

Tutut soittelevat ja lähettävät tekstiviestiti siihen vanhaan tuttuun numeroon, ja itse soittelen ilmaisista numeroista. Tämä tosin vaatii kaksi puhelinta, tai kuten minulla Twin-plussan, niin ei tarvitse korttia vaihdella kuin muutaman kuukauden välein.

16. Edi

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut sama numero vuodesta 1989 lähtien, repikää siitä!!
    Tosin onhan siihen alku vaihtunut parikertaa=>049, 9400
    Mua ainakin ärsyttää kun kavereilta tulee viestiä, numeroni on vaihtunut... Tosin jokainen on vapaa vaihtamaan numeroansa vaikka joka päivä, ihan vapaasti, mutta onko se "säästö" kaiken vaivan arvoista?
    Tallenna numerot simmiltä simmille...

17. Kramer

Tykkäykset:
    2
    Joos, ei noita numeroita jaksa si tallentaa mihkää ku niitä sais olla kokoajan tallentaas.

18. jonnibal

Tykkäykset:
    0
    Oma mielipiteeni on, että tuo kirnuaminen on vähän 90-luvun meininkiä. Itse en enää kertakaikkiaan jaksaisi.

19. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Seinäjoella yksi DNA-liike myy Handera 330-laitetta hintaan 80 euroa uuden liittymän ottajalle. PDA laitteen oikee hinta on 580 euroa. Ja kun liittymän ottaa, niin ei tule avausmaksua. Kun onavannu liittymän, niin kuulemma viikon päästä tulee tuo laite.

Pitäisi varmaan hakea tuo laite ja ottaa liittymä ja sitten kun laite on tullu, niin sulkea liittymä :) Tarvetta olisi laitteelle ja 500 euroa olisi ihan kiva summa säästää.

20. jalmari

Tykkäykset:
    1
    No, okei tuo on jo HYVÄ.

Mutta v***u mua ärsyttää nuo kylkiäiset... En vieläkään periaatteesta liittymää tuon takia aukaise (mutta lähellä se on).

Jaa tämä viestiketju