1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Videovahti V900 kokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja ankeuttaja, 3/7/09.

1. ankeuttaja

Tykkäykset:
    0
    Heips!

Olen miettinyt kotia tuollaisen videovahdin hommaamista, kyseessä siis se uusi malli jossa on parempi liikkeentunnistin ym.

Onko hintansa veroinen, noin 230e tulisi maksamaan.

Itse olen lähes aina 5min etäisyydellä kodistani, joten aika nopeasti pääsen paikanpäälle, mikäli kuvaviesti antaa siihen aihetta. Jos taas lomailen, niin kuvaviestin perusteella voi suoraan soittaa poliisit paikalle.

G4s:n kotiturva ym. olisi tietysti mukava vaihtoehto, mutta vieroksun noita määräaikaisia sopimuksia, sekä kuukausilaskutusta. Mieluummin maksaisi koko paketin pois.

Heitelkäähän risuja ja ruusuja laitteesta, tai vaihtoehtoisista ideoista?

2. IngenioX

IngenioX

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Honor 7, SG K Zoom ja "pari" muuta..
    Määräaikaisuus tuossa toki on, mutta toisaalta kuukausimaksu sisältää mm. vartijan käynnit, mikäli siis et olisikaan ihan lähellä...

3. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Toinen vaihtoehto on, että ostat hälyttimen erikseen kotiin ja solmit vartioinfirman kanssa sopimuksen mikä maksaa 20-30e luokkaa kuukaudessa, että hälytykset siirtyy sinne.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Suosittelen. Normi ihminen ei halua mennä ottamaan hörhöjä kiinni tai edes niitten lähelle. Ei siinä, että vartijat saavat syyllisen kiinni, mutta jos satut olemaan lomalla kuten kirjotit, niin ne eivät jää odottamaan tuloasi paikkaamaan ovia/ikkunoita.

Vartiointifirman kanssa voit tehdä melkein minkä tahansa sopimuksen (riippuu alueesta), mutta kaupunkialueilla tulevat hinnassa vastaan. Voit ostaa häyttimet yms. ja maksaa heti ja kyllä heille sopii, että maksat vuoden vartioinnit etukäteenkin.

Tai kyllä he asentavat pelkät hälyttimetkin...

5. ankeuttaja

Tykkäykset:
    0
    Itse vain pahoin pelkään, että vartija ei asuntooni kovinkaan nopeasti tule. Vaikka asunkin keskustan välittömässä läheisyydessä.

Jos taas itse saan mms viestin, jossa näkyy selvä hahmo ja tiedän etten itse tai vaimoni kotona ole, tajuan soittaa poliisit paikalle ja olen 100% varma, että sinivuokot on kotonani ennen vartijan saapumista.

Ja mielelläni menisin itsekin toivottamaan mahdolliset varkaat tervetulleeksi pohojammaalle =D

Videovahdista kuvaviesti mulle -> Tajuan että nyt on tosi kyseessä -> soitto poliiseille, sekä itse suunta kohti kotia. Aika hyvä yhtälö... ja edullinen.

Jaa tämä viestiketju