1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Videot WP7 puhelimessa

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja oni, 5/12/10.

1. oni

Tykkäykset:
    0
    Morjensta, menin halpaan ja tuli hankittua LG Optimus 7. Olen kyllä luuriin ollut todella tyytyväinen nämä pari päivää. Ainoa huolen aihe (Xbox Liven ja Marketplacen puuttumisen lisäksi) on ollut, että en saa elokuvia tuupattua luuriin.

Heittää herjan:
    http://www.microsoft.com/resources/...id=C00D1189&contextid=229&originalid=C00D002F

Olen koittanut konvertoida mkv, flv tiedostoja wmv:hen, moviin ja ties mihin mp4:ään. Mutta joka kerta saan saman virheen Zunelta useamman minuutin odottelun jälkeen. Zune ryhtyy pätkiä konvertoimaan myös itse eikä siis kylmästi vain siirrä niitä puhelimeen.

Omat "esi"konvertoinnit olen koittanut tehdä VLC:llä ja WinX HD Video Converter Deluxella.

Joten, kysynkin: Onko kukaan onnistunut siirtämään WP7 luuriin Zunella 720p elokuvia?

2. kitevesku Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    230
    Puhelinmalli:
    Windows Phone
    Moi!

Kuvasin testimielessä digivideokameralla (Kodak) alle minuutin mittaiset 720p/60 Hz ja 1080p videot (QT .mov). Ja siirsin molemmat videot koneelle My Videosiin, josta sitten Zune-softassa droppasin videot puhelimeen. Zune konvertoi ja synkkasi videot puhelimeen (LG Optimus 7). Sen jälkeen puhelin näytti ne nätisti.

Mun asetukset Zunessa ovat:

Pictures & Videos: Image quality = Default for this device

Myös kaikki muut videot mitä olen joskus halunut siirtää ovat menneet ok. Mutta niissä resoluutio on ollut mitä sattuu.

VESKU

3. oni

Tykkäykset:
    0
    Sain myös vihdoin onnistumaan. Täys pitkä elokuva lopulta siirtyi kun konvertoin sen moviksi. Zune edelleen konvertoi tiedostoa ennen kopiointia.

Sain aikaisemmin kyllä muita pienempiä hd wmv tiedostoja siireltyä ilman tuota virhettä. Mutta kolme elokuva kokoa jotka olivat flv, mkv ja avi eivät suostuneet menemään ilman esi-konvertointia.

*problem solved*

Jaa tämä viestiketju