1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Videot Nokian Ovi-palvelussa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tuulie, 10/10/10.

1. tuulie

Tykkäykset:
    0
    Olen jakanut N900-puhelimellani ottamia videoita OVI-palvelun kautta. Toimii muuten hyvin, mutta jostain syystä katsoessani niitä palveluiden kautta laatu on selvästi alkuperäistä huonompi. Esimerkiksi nopeassa liikkeessä kohteen perässä seuraa varjo. Ei auta vaikka odottaa, että koko video on latautunut

Kokeilin ladata videon takaisin itselleni ja kas kummaa, se toimii yhtä hienosti kuin alkuperäinen. Palvelu ei näyttäisi mitenkään kompressoivan videoita, tiedoston koko oli suurin piirtein sama kuin alkuperäinen. Mistähän tämä voisi johtua?

Toinen kummallisuus ovipalvelussa (ovi.com) on se, että jos haluan katsella kuviani tai videoitani, en pääse niihin suoraan etusivulta, vaan minun täytyy mennä ensin Ovi-mailiin. Sieltä löytyy sitten valokuvakuvake. Ei mielestäni ole mitenkään loogista.

Kolmas kummallisuus, joka saattaa johtua omasta osaamattomuudestani on se, että PC:n Ovi Suite ei näytä valokuvia, jotka ovat N900:n muistikortilla, vaikka niin olen asetuksissa määritellyt. No osaanhan minä ne sieltä napata vanhalla PC-Suite-ohjelmalla, mutta hiukan ihmetyttää.

Jaa tämä viestiketju