Videopalveluiden helmiä (Netflix, Viaplay, HBO, Disney+)

Roehnis

Bannattu
Bannattu tunnus
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
90
Puhelinmalli
Samsung S20 Ultra
Mistäs palvelusta löytyisi The Heigts sarja?

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
10033
Puhelinmalli
Nord 2

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Yle Areena.

Screenshot_20220709-213728-655.png

kopolanpoika

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
714
Puhelinmalli
Note 9
Hyppäsin Better Call Saulin matkaan, nyt kun vikan kauden toinen puolikas tuli.

Katoin kertauksen vuoksi vitoskauden ensiksi ja se oli kyllä alusta loppuun ihan timanttia ja eilen pyörähti vika kausi käyntiin ja ei vaikuta meno hiipuvan yhtään.

Helvetti kun kausi taputeltu kolmeen osaan ja vikat tulee vasta elokuun 16. Ja helvetti kun tämäkin sarja loppuu siihen. Jimmy, Ehrmantraut, Nacho ja Gus on parhaiten käsikirjoitetut hahmot, joita teevee viihteen saralla vastaan tullut. Ainakin itelle osoittautuneet paljon syvemmiksi hahmoiksi kun Breaking Badin Walter White ja Jesse.

On kyllä noussut yhdeksi ihan suosikkisarjaksi kautta aikojen, vikojen kausien myötä.

Samaan aikaan sarja jota harvemmin suosittelen katsomispuutteessa oleville, koska mielestäni tuo Saulin ja hänen veljensä yhteinen taival ei varsinaisesti antanut sarjalle mitään lisää ja juoni rullas heidän osaltaan lähes paikallaan neljän kauden ajan. Meni aika kauan ennen kun osasin päättää, että onko sarja hyvä vai ei, kun ensiksi seurataan Mike Ehrmantrautin välien selvittelyä huumekartellien kanssa ja siitä leikkaus seuraavaan kohtaukseen, jossa yksi kaveri juoksee kämppäänsä ympäri foliohattu päässä (kirjaimellisesti) kuunnellen sähkön surinaa 5min ajan.

Mutta onneksi vitoskausi ja kutoskausi näyttää lunastavan kaikki odotukset ja meno on kuin BB vikoilla kausilla, joissa ei enää jarrutella

Fortissimo

Tavallinen pulliainen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
4824
Puhelinmalli
-
Hyppäsin Better Call Saulin matkaan, nyt kun vikan kauden toinen puolikas tuli.

Katoin kertauksen vuoksi vitoskauden ensiksi ja se oli kyllä alusta loppuun ihan timanttia ja eilen pyörähti vika kausi käyntiin ja ei vaikuta meno hiipuvan yhtään.

Helvetti kun kausi taputeltu kolmeen osaan ja vikat tulee vasta elokuun 16. Ja helvetti kun tämäkin sarja loppuu siihen. Jimmy, Ehrmantraut, Nacho ja Gus on parhaiten käsikirjoitetut hahmot, joita teevee viihteen saralla vastaan tullut. Ainakin itelle osoittautuneet paljon syvemmiksi hahmoiksi kun Breaking Badin Walter White ja Jesse.

On kyllä noussut yhdeksi ihan suosikkisarjaksi kautta aikojen, vikojen kausien myötä.

Samaan aikaan sarja jota harvemmin suosittelen katsomispuutteessa oleville, koska mielestäni tuo Saulin ja hänen veljensä yhteinen taival ei varsinaisesti antanut sarjalle mitään lisää ja juoni rullas heidän osaltaan lähes paikallaan neljän kauden ajan. Meni aika kauan ennen kun osasin päättää, että onko sarja hyvä vai ei, kun ensiksi seurataan Mike Ehrmantrautin välien selvittelyä huumekartellien kanssa ja siitä leikkaus seuraavaan kohtaukseen, jossa yksi kaveri juoksee kämppäänsä ympäri foliohattu päässä (kirjaimellisesti) kuunnellen sähkön surinaa 5min ajan.

Mutta onneksi vitoskausi ja kutoskausi näyttää lunastavan kaikki odotukset ja meno on kuin BB vikoilla kausilla, joissa ei enää jarrutella

Tarkoitus olis hypätä kans tätä seuraamaan kun nykyisistä streamauspalveluista loppuu maksettu kausi, ihan ei ehkä kerkeä katsomaan päätösjaksoa livenä mutta jos elokuun alussa saisi aloitettua katsomisen. Kausi kaudelta tää on parantunut, ja viime kauden aavikkoseikkailu sekä Lalon toikkaroinnit oli huikeaa katseltavaa. Ei yhtään yllätä että useimmat hyppää tähän sarjaan vasta nyt, sama juttu oli myös Breaking Badissa. Oon ite tykännyt sarjan leppoisesta fiiliksestä ja pitkäveteisyydestä, nopeatempoisia ja eri tavalla leikattuja sarjoja mahtuu kuitenkin se 13 tusinaan.

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Stranger things Netflixistä. Parasta TV:tä, mitä tähän päivään mennessä on löytynyt. Alkumusiikkejakaan ei halua skipata. :cool:
Mä tykkäisin varmaan muuten tosta sarjasta, mut se yliluonnollisuus ei oikein uppoa. Yritin tuota joskus katsoa jonkun jakson, mutta ei vaan pysty, vaikka muuten tollaset kasari-henkiset sarjat uppoaakin.

allukai

jonne
Palaute - 100%
48   0   0
Reaktiopisteet
20676
Puhelinmalli
Fold3
Mä tykkäisin varmaan muuten tosta sarjasta, mut se yliluonnollisuus ei oikein uppoa. Yritin tuota joskus katsoa jonkun jakson, mutta ei vaan pysty, vaikka muuten tollaset kasari-henkiset sarjat uppoaakin.
Mullekaan ei yleensä uppoa scifi-hommat ollenkaan ja sen takia olin jättänytkin Stranger Thingsin katsomatta, kun oletin ettei sekään uppoa. Aloin sitten tässä lomalla kuitenkin katsoa ja alussa tuntui, ettei oo tosiaan mun sarja ollenkaan. Jatkoin katsomista ja muutaman jakson jälkeen olin ihan koukussa. Eilen just sain katsottua neloskauden vikan jakson ja nyt ei auta kuin ootella sitä vitosta. Ihan helvetin hyvä sarja ja suosittelen antamaan mahiksen, vaikkei etukäteen tuntuisikaan omalta.

.APK

Goldmember
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
5904
Puhelinmalli
S21+
Mullekaan ei yleensä uppoa scifi-hommat ollenkaan ja sen takia olin jättänytkin Stranger Thingsin katsomatta, kun oletin ettei sekään uppoa. Aloin sitten tässä lomalla kuitenkin katsoa ja alussa tuntui, ettei oo tosiaan mun sarja ollenkaan. Jatkoin katsomista ja muutaman jakson jälkeen olin ihan koukussa. Eilen just sain katsottua neloskauden vikan jakson ja nyt ei auta kuin ootella sitä vitosta. Ihan helvetin hyvä sarja ja suosittelen antamaan mahiksen, vaikkei etukäteen tuntuisikaan omalta.
Keskimäärin kuinka monen jakson jälkeen nielit koukun?
Vähän samat fiilikset monista scifi jutuista. (pl.star wars)

allukai

jonne
Palaute - 100%
48   0   0
Reaktiopisteet
20676
Puhelinmalli
Fold3
Keskimäärin kuinka monen jakson jälkeen nielit koukun?
Vähän samat fiilikset monista scifi jutuista. (pl.star wars)
Ei siinä kauaa mennyt. Varmaan jossain kolmannen jakson kohdalla oli jo selvää, että täytyy jatkaa katsomista.

kaßu

Vuoden foorumilainen 2021, MVP of the 2021
Palaute - 100%
89   0   0
Reaktiopisteet
28130
Puhelinmalli
iPhone
Ite en kans tykkää mistää scifistä tai yliluonnollisesta. Poislukien ehkä kauhuleffat vaik niitä vuosikausiin ole katsonutkaan.

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Netflixissä ois nyt katsottavissa uus Resident Evil. En oo sitä vielä itse katsonut, mutta ajattelin katsoa tänä yönä.

kopolanpoika

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
714
Puhelinmalli
Note 9
Tarkoitus olis hypätä kans tätä seuraamaan kun nykyisistä streamauspalveluista loppuu maksettu kausi, ihan ei ehkä kerkeä katsomaan päätösjaksoa livenä mutta jos elokuun alussa saisi aloitettua katsomisen. Kausi kaudelta tää on parantunut, ja viime kauden aavikkoseikkailu sekä Lalon toikkaroinnit oli huikeaa katseltavaa. Ei yhtään yllätä että useimmat hyppää tähän sarjaan vasta nyt, sama juttu oli myös Breaking Badissa. Oon ite tykännyt sarjan leppoisesta fiiliksestä ja pitkäveteisyydestä, nopeatempoisia ja eri tavalla leikattuja sarjoja mahtuu kuitenkin se 13 tusinaan.
Tuli katsottua tuo Better Call Saulin vikan kauden kahdeksan jaksoa, jotka jo katsottavissa ja yllätyin, että meni katkolle tässä vaiheessa kautta. On jännä nähdä mitä vikassa neljässä jaksossa tapahtuu, koska
olisi ihan yhtä hyvin voinut loppua tuohon koko sarja, jolloin lopetus olisi ollut aika lähellä Breaking Badin kaltaista lopetusta.

nyt mielestäni ei oikein jäänyt vikaan neljään jaksoon mitään suuria juonikuvioita auki, jotka olisi vellonut usemman kauden, oletuksella että Lalon elossa olemisesta tiesi vain kilikello Hector.

Toki Kim pitää käsikirjoittaa ulos, koska häntä ei Breaking badissa nähdä.

Yllättävän huonoa pelisilmää Netflixiltä, koska olisihan tuo kantsinut jättää katkolle siten, että kasijakso olisi jäänyt vasta elokuussa nähtäväksi. Liekkö sieltä tulossa vikoissa jaksoissa jotain pääsarjan visiittejä, jonka takia katkaistu tähän

Joka tapauksessa, ei jättänyt tälläkään kertaa kylmäksi. On vaan erinomainen sarja.

Tähän perään taidan katsoa toisen suursuosikkini eli Ozarkin vikan kauden.

Alkaa Netflix olemaan kohta kriisissä kun näistä isoista big hitseistä vaan Stranger Things ja Squid gamestä tulossa uusia tuottareita ja kilpailijat tuottaa jatkuvasti yhtä laadukasta, jopa käsikirjoitukselta laadukkaampaa sisältöä

Viimeksi muokattu:

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Viaplayssa katsottavissa Roadrunner: A story about Anthony Bourdain.

Hemmetti, täytyy varmaan tilata Viaplay nyt sitten. 😂

ByeByeBye

𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭...
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
21389
Puhelinmalli
Motorola Edge 30
Netflixissä ois nyt katsottavissa uus Resident Evil. En oo sitä vielä itse katsonut, mutta ajattelin katsoa tänä yönä.
Katselin tuota hieman eilen ja ei kyl oikein uponnut itelle. Vaikutti jotenki tosi halvalla tehdyltä sarjalta. Enkä itse asiassa tiennyt aluksi, että tää on sarja. Luulin, että se olis ollut leffa. Mut joo ei tää kyl itelle iskenyt.

kerbo

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
93   0   0
Reaktiopisteet
3597
Puhelinmalli
S22 Ultra
Katselin tuota hieman eilen ja ei kyl oikein uponnut itelle. Vaikutti jotenki tosi halvalla tehdyltä sarjalta. Enkä itse asiassa tiennyt aluksi, että tää on sarja. Luulin, että se olis ollut leffa. Mut joo ei tää kyl itelle iskenyt.
Eilen pari jaksoa katsoin. Vähän ärsytti tuo high school draama ja teini hommat. Saa nähdä mihin tuosta kehittyy, ihan lupaavaa settiä osittain kuitenkin. Täytyy tuo nyt loppuun katsoa kun ei ollut kuin 8 jaksoa. Kaikki resident evilit on tullut kuitenkin katsottua niin täytyy tämäkin.

XIII

Omituinen otus
Palaute - 100%
99   0   0
Reaktiopisteet
3478
Puhelinmalli
Sekakäyttäjä
Jokohan minä tänne kehuin Paramount plussalla olevaa Star Trek: Strange New Worlds -sarjaa :unsure:

Enihuu, pöllyyttää kyllä ST Discoveryn ihan mennen tullen. Vähän tulee mieleen alkuaikojen Star Trekit mutta kaikki parempaa...

Top Bottom