1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MobiiliBlogi Videolla: Näin bloggaaminen onnistuu iPad Prolla (12,9″)

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelinuutiset', aloittaja Uutissyöte, 3/4/16.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Uutissyöte

Uutissyöte

Tykkäykset:
    0
    Applen viime vuonna julkistama 12,9 tuuman iPad Pro on jostain erikoisesta syystä noussut allekirjoittaneen erittäin tärkeäksi laitteeksi. Olen ostanut mukaan Applen oman Smart Keyboad -näppäimistön sekä Apple Pencil -kynän, sillä ilman niitä iPad Pro on vain suuri ja tehokas ”tavallinen” iPad. Mielestäni iPad Pro vaatii mainitut lisävarusteet, jotta siitä saa kaiken irti. Apple Pencil -kynästä löytyykin jo video, jonka voit vilkaista täältä, jos se on päässyt menemään ohitse.

Tämän kertainen video poikkeaa hyvin paljon aikaisemmista videoista. Se on tehty täysin spontaanisti ja osoittaa, kuinka itse käytän iPad Prota, kun olen sängyssä rennosti. Tämä ei ole kuitenkaan videon varsinainen idea, vaan tarkoituksen on esitellä bloggaamista iPad Prolla.

Alla olevalla videolla näytän, kuinka helposti kokonaisen uutisen kirjoittaminen WordPress-alustaa pohjanaan käyttävälle sivustolle onnistuu. Itse uutinen on videolla jo valmiiksi kirjoitettu, mutta näytän kuinka luon niin kutsutun feature-kuvan Pixelmator-sovellusta käyttäen. Sen enempää spoilaamatta, katsokaa video alta:

Jatka lukemista...

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju