1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Videokuvaa autosta

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja ziguli, 22/10/12.

1. ziguli

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    i-19300
    Etsin softaa androidille jolla saisi kuvattua videokuvaa autosta, niitä löytyy aika paljon mutta ei yhtään kunnollista missä ei olisi jotain ratkaisevaa vikaa.
    Esimerkiksi dashboard cam on ulkoasultaan juuri sopiva mutta ei kuvaa videota ollenkaan puhumattakaan 1080 videosta :\
    s3:n omaan kameraan taas ei saa näkymään nopeutta eikä sijaintia.
    Eli tarkoitus olisi saada tämän näköistä (lukuunottamatta dropboxin hoitamaa videonraiskausta) kuvaa jossa näkyisi alhaalla videoon poltettuna nopeus ja sijainti.

Oletin että tuon kaltainen softa löytyy varmasti ja helposti mutta olin niin väärässä :\

2. Janza182

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Itse kanssa etsin samatyylistä ohjelmaa ja en löytänyt sellaista mikä toimisi järkevästi. Kaikki mitä testasin niin näytti nopeuden/kartan vain sillä ohjelmalla millä tallennettu.

3. Tim1

Tykkäykset:
    11
  4. ziguli

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    i-19300
    Toi on paras tähän asti mutta sekään ei laita videoon kuin 16 kuvaa/s :\ näyttää mutkat diashowlta.
    gps tiedot se tekee srt filuna, ne kun saisi jotenkin yhdistettyä puhelimen omaan kameraan...

5. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
  6. pihkoo

pihkoo

Tykkäykset:
    6
    Ite olen testanut marketista sellaista kuin CaroO Pro Driving Recorder.
    Ja olen ollut tuohon tyytyväinen. Samalla tuosta ohjelmasta on muutakin hyötyä kun katselee mitä kaikkea tuo ohjelma voi tehdä.

Tosin tilasin sitten kummiskin ulkomailta itselleni tuulilasiin ajoa tallentavan kamrean joka tallentaa full hd:nä.
    Ja yölläkin nauhoittaa jonkin näköistä kuvaa ku siinä on 8 IR LED:iä. Ja jätin puhelimen sitten ihan normi käytölle.
    32 gigaiselle kortille mahtuu 7.40 tuntia 1920x1080 nauhoitusta.
    Laite lähtee automaattisesti päälle kun käynnistää auton ja sammuu automaattisesti kuin sammuttaa auton.
    Venäjällä tuollaiset on todella yleistyneet koska toiset yrittävät huijata itsellee rahaa esim sillä, että joku ajaisi muka autolla päälle vaikkei olisi ajanutkaan ja tuolla nauhoituksella pystytää sitten näyttämään toteen ettei todellakaan ole yli ajettu kestään.

7. the-Rane

the-Rane

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Sama juttu täällä, eli autossa on erillinen tallennin joka lähtee automaattisesti päälle kun käynnistää auton. Kuvan laatu ei nyt huimaa, mutta kuvaa aika pimeässä ja hinta oli ebayn kautta postikuluineen alle 50 euroa.

Jaa tämä viestiketju