1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Viat taajuusosissa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja SYS 49152, 22/10/05.

1. SYS 49152 Vieras

Mistähän kummasta mahtaa johtua että noissa Nokian karvalakkimalleissa esiintyy niin paljon ongelmia taajuusosissa, joko GSM900 tai GSM1800 osa hajoaa vaikka puhelinta pitäisi kuin pumpulissa eli ei kolhi tai kastele? Silti ajankanssa jompi kumpi taajuusosa menee pelistä pois. Uudempia karvalakkikapuloita ei ole mulla mutta erityisesti vanhemmissa 3210 ja 3310 malleissa tuo on enemmän sääntö kuin poikkeus. Puhelimet on vanhoja kyllä, mutta hyvin pidettyjä. Osaako joku selittää miksi ne noin hajoaa?

2. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielenkiintoista. Mulla on ollut yhteensä 3 kpl 3210 nokialaisia, joista 2 edelleen hyllyllä varaluureina. Kaikki ovat toimineet ok, vaikka on tiputeltu metristä asfalttiin ja upotettu pesualtaaseen. Olen monasti todennut, että ilmeisesti mulla on aivan sairaan hyvä flaksi noiden luurien kanssa, koska ei mene mun käytössä rikki. Toiset tuntuvat saavan omansa rikki jo pelkässä valohoidossa, ainakin omien puheittensa mukaan :)

Eli tässä sulle 3 kpl poikkeuksia noihin 3210-mallin ongelmiin...

3. tikox

Tykkäykset:
    0
    Ei mun suvun 3310 lureissa (3kpl) oo ollu mitää vikaa muutaku yhestä meni kaijjutin ku oli ollu käytös jo pirun kauan.

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Myös 6210 on paljon noita verkkovikoja, esimerkiksi. Yleensäkin tuo verkkovika on aika yleinen vika puhelimissa. Itekkin olen joskus miettinyt että miksi niitä on niin paljon vaikka puhelinta olisikin kohdellut hyvin.
    Jotenkin olisi semmoinen näppitumtuma että esim. Siemensin puhelimissa olisi vähemmän tuota verkkovikaa.

5. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Minunki ensimmäinen puhelin nokia 3210 joutui vaihtoon verkkovikojen takia. Voisiko nuo verkkoviat johtua siitä, että nuo puhelimet olivat ensimmäisiä malleja joissa oli sisäinen antenni? Jos ne eivät olleet niin hyvä laatuisia kuin nykyään.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    3210 oli halppis kone ja viimesiä malleja on myyty monta vuotta sitten, laitteiden alinikä on loppunaikoja sitten. Sopivat tärähtelyt voivat aiheuttaa rautaongelmia, eli jos laitteita on käytetty niin jossain välissä jotain kolhuakin saaneet.

3310:aa myytin vielä jonkinaikaa sitten, mutta olen noita nähnyt aika paljon, myös jotain missä toinen puoli sökö, mutta aika markinaalista, mutta ilmeisesti yleisempää kuin jossain tosiessa mallissa. Kyseessä myös halpamalli ja eliikä ei ikuinen.

Jaa tämä viestiketju