1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

vi**ttaa siemens cfx65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja tuomas1987, 29/4/05.

  1. tuomas1987

    Liittynyt:
    28/2/05
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    laitoin puhelimen huoltoon 4.4.2005 ja kävin tänään hakemassa sen kun oli saapunut... vikana oli että kamera ei toimi eli kuva on suttusta/rantusta/mustaa jne... ne eivät olleet saaneet puhelinta kuntoon, eli ei se kamera vieläkään toimi... mitä vi**ua teen ton kanssa.. puhelimen ostin 31.3.2005 ja se ei ollu ku alle 5pvää ja joutu heti huoltoon ton kameransa kans joka ei sillonkaan toiminu....... hermot menee..... pitää laittaa heti maanantaina toi huoltoon uudestaan.....
     
  2. Bustis

    Liittynyt:
    27/6/02
    Viestit:
    681
    Tykkäykset:
    0
    Tuosta voisit lueskella, että mitä vaihtoehtoja tällaisessa tilanteessa on ja keskustella liikkeen kanssa siitä, että onko vika tarpeeksi vakava tuotteen vaihtooon vastaavaan tai kaupan purkuun. Mikäli ulosanti on samaa tasoa kuin kirjoitettu teksti, niin kannattaa pyytää joku tuttu aikuinen mukaan hoitamaan asiaa puolestasi
    http://www.kuluttajavirasto.fi/ecc/document.asp?intSiteID=1&intDocID=875
     
  3. tuomas1987

    Liittynyt:
    28/2/05
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    nii...

    ostin puhelimen hakkis.comista ja laitoin sillon sinne piiiitttkään viestin mut vastaukses tuli vaa et toimita laitteesi siemens huoltoon......
     
  4. TCall Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/12/02
    Viestit:
    1872
    Tykkäykset:
    0
    Eikös se ole nykyisin, että kun puhelin on siirtynyt ostajalle niin tämän jälkeen puhelin lähetetään suoraan huoltoon vian ilmetessä eikä puhelinta vaihdeta uuteen?
     
  5. jontteri Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    4/2/04
    Viestit:
    1065
    Tykkäykset:
    0
    Huono homma jos noin olisi. Kuluttaja toimisi laadunvalvojana,rahat kassassa ja ilman puhelinta odottelemaan kun huolto rakentaa puhelimen.


    Ainakin joensuussa on saanut uuden puhelimen jos vika on ilmennyt ostopäivänä. Viimeksi ostin nokialaisen 3230 jossa ei kolme näppäintä toiminut ja sain uuden tilalle seuraavana päivänä kun menin liikkeessä käymään. Tai itseasiassa piti vaihtaa mallia kun toinenkin liikkeessä ollut 3230 oli viallinen. mutta täysi hyvitys ja vähän päällekin..

    En tiedä merkeittäin käytäntöä mutta näin joensuussa ja nokian kanssa.
     
  6. TCall Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    29/12/02
    Viestit:
    1872
    Tykkäykset:
    0
    No oma 3510i:ni hajosi heti kättelyssä ja huoltoon lähettivät enkä saanu uutta puhelinta. Tosin huoltokaan ei saanut puhelinta toimimaan joten sain huollosta swap-puhelimen omani tilalle.
     
  7. tuomas1987

    Liittynyt:
    28/2/05
    Viestit:
    5
    Tykkäykset:
    0
    joo-oo

    laitoin puhelimen sillon maanantaina huoltoon ja eilen se sitten tuli. olivat vaihtaneet kameramodulin ja nyt toimii... toivottavasti ei enää tarviis ton kameran takii laittaa huoltoon... =)
     
  8. Peurasaari

    Peurasaari Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    30/10/02
    Viestit:
    1033
    Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Re: nii...

    Verkkokauppassa taitaa olla 14pvä peruutusoikeus. Eli jatkossa eiku palauta tuote ja vaadi rahat takas.
     
  9. Guest Vieras

    Re: nii...

    Tuo on kaikissa muissakin nettikaupoissa käytössä paitsi Puhelinkontissa, mutta kontti onkin muutenkin aivan eri tasolla kuin esim puhelinkioski
     
  10. rasanttu

    rasanttu Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    2084
    Tykkäykset:
    12
    Re: nii...

    En ymmärtänyt? 14 vuorokauden palautusoikeus postimyynnissä on lakiin kirjattu ominaisuus jota liike ei voi kiertää.
     
  11. BiGG

    BiGG

    Liittynyt:
    21/2/03
    Viestit:
    985
    Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Re: nii...

    Kyllä kontilla ainaki omien sivujensa mukaan on tuol kuluttajalain 14 pv:än palautusoikeus.
     
  12. Mele

    Liittynyt:
    21/2/03
    Viestit:
    537
    Tykkäykset:
    11
    juu kyl postimyynnistä ostettuna ja internetistä myös. on tuotteilla oltava vähintään 14päivän palautusoikeus
     
  13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Re: nii...

    Jep, siis vähimmäis ehto (tietyin rajoituksin), jos toimitus ehdoissa ei ole mainitaa palautus oikeudesta ja ajasta, on katumisaika pidempi, ja tietenkin myyjä voi tarjota parempia ja pidempiä palautus ehtoja.
    Myyjän ongelmahan periaatteessa on noi tuotevirhe korjaukset, jos _käskee_ korjauttaan itse, niin kirjaa ylös syntyneet menot ja peri ne myyjältä.
     
  14. muokkedee Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    5615
    Tykkäykset:
    1
    Re: nii...

    Höpön pöpön, toimitusehdoissa on mainittu 14 päivän palautusoikeudesta ja itsekin tiedät että se toimii.
     

Jaa tämä viestiketju