1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vi**n 7650

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ultor, 22/3/03.

1. Ultor

Tykkäykset:
    0
    Ja taas tänään se tapahtui. 7650 sanoi työsopimuksensa irti.

Akku pääsi loppumaan, jonka jälkeen puhelin ei suistunut menemään päälle. Ei, muisti ei ole täynnä. Virtanappi on myös "tunnoton", joten se on luultavasti hajalla.

Puhelin hajosi aivan samalla tavalla pari kuukautta sitten, jolloin auttoi huollossa käyttö (tuolloin ei pelkästään virtanapin vaihto auttanut, mutta softapäivityksellä heräsi henkiin). Rupee vaan nyt kyrsimään tämä huollossa käyttö (no vasta toinen kerta, mutta silti :)).

Joten kysytään nyt onko muilla vastaavia "mukavia" ongelmia tämän raadon kanssa? Mitä olen tätä foorumia lukenut, niin en luultavasti ole ainut?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos laite on raudaltaa ehjä, on koneessa jotain kökkö softaa.
    Ota akkuirti hetkes ja laita takaisin.
    Paina virta päälle, odota tunti. Katso on tullut mitään näyttöön sinä aikana.

3. Ultor

Tykkäykset:
    0
    Luulenpa, että tuo virtanappi on vallan sökö. Vaikkei olisikaan, saavat laittaa uuden siihen.

Kerran piti nopeasti soittaa kaverille ja kas kummaa puhelinhan oli tietysti pois päältä (olin sammuttanut itse, akku oli melkein täynnä). No kyllä se sitten 5 minuutin runnomisen jälkeen meni päälle, joten se siitä kiireellisestä asiasta.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Juu, kyllä vaikuttaa nappivialta/rautavialta.

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    mullakin oli vanhassa 7650:ssa virtanäppäin rikki. sai painella ja väännellä vaikka kuinka kauan että sai päälle, kerrankin meni puolisen tuntia.

no nyt on taas ehjä ja naarmuton 7650 kun on aivan uusi.

6. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole ollut ongelmia.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    tuntuu 7650 olevan paljon bugisempi kuin 3650?

8. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    musta kyllä tuntuu että homma on toisinpäin.

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    ainakin mitä olen tältä foorumilta lukenut, niin moni 7650:n käyttäjä on nimenomaan väittänyt että puhelimen raudan kanssa on aika paljon onkkelmia, mutta minähän nään 3650:n bugit( jos niitä nyt on siinä minun tulevassa versiossa?) ,kun ostan sen kesällä...

10. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se on aivan toisinpäin.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    aivan sama, mutta sithän minä sen kesällä nään (itsellä kun oli 7650 viikonlopun käytössä niin sain sen jotenkin jumiin vaikka en edes ladannut mitään sovelluksiakaan siihen vaan ainoastaan otin ihan jumalattomasta kuvia)

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siis...Mulla on ihan sama vika, lähetettiin se just Nokian huoltoon...Mulla oli silleen et se käynnisty vaa laturil ja sit tuli vaa ne latauspalkit eikä mitään muuta tullu....

13. Ultor

Tykkäykset:
    0
    Aivan sama täällä. Laturin kun laittaa kiinni, niin valot syttyy ja latauspalkki alkaa "nousemaan". Kun taustavalot on sammunut, niin virtanäppäimen painallus ei vaikuta mitään (valot ei syty), jolloin (ainakin näin maalikosta) tuntuu, että virtanappi olisi hajalla.

Ja itse en ole pahemmin löytänyt mitään bugeja tuosta Nokiasta (sillä itse en laske rautatason vikoja bugeiksi, vain ohjelmiston).

Ja vielä kysymys "makel90":lle. Saitko pelkästään tuon vian takia uuden puhelimen, sillä omani vain korjattiin. Tosin huollosta soitettiin (silloin pari kuukautta sitten kun puhelin oli ekan kerran huollossa), että voisiko muisti olla täynnä (ei se silloinkaan ollut), sillä virtanapin (ja kuorien) vaihto ei ollut auttanut. Totesi vain, että jos ei ohjelmistopäivityksellä lähde käyntiin, niin pitää vaihtaa uuteen. Näin jälkikäteen välillä toivoo, ettei se olisi lähtenyt käyntiin :) Toivottavasti tällä kertaa saisi ihka uuden puhelimen :)

14. Ultor

Tykkäykset:
    0
    Tuossa vanhassa softaversiossa (3.12?) oli bugi, joka löi puhelimen totaalisesti tilttiin, jos muisti oli täynnä.

Tietääkö muuten kukaan onko tuo bugi korjattu uudenmpiin softaversioihin?

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siis eikö ne muka osaa korjata sitä vikaa? oli mullakin vielä ainakin 500kt vapaata tilaa....No jos ei osaa niin toivottavasti sielt tulee uus puheelin, meinaan ehdein jo kiintyy tohon, ostin sen 1.3.03.....

16. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Korjattiin jo versiossa 3.16.

t. tero

17. Ultor

Tykkäykset:
    0
    No kyllä ne sen vian sai korjattua, mutta puhelin teki ihan saman nyt. Ehti se oleen jo kunnossa tollasen puoltoista kuukautta.

Itseäni on tuo puhelin jo alkanut "etomaan" :) Tosin ehkä siksi, koska on nuo uudet ruvennut kiinnostamaan, erityisesti P800, minkä ostaisin heti jos olisi rahaa käytettävissä uuteen kännykkään. Niin ja itse ostin tuon 23.7.02, milloin se vielä maksoi maltaita.

EDIT: Typo

Jaa tämä viestiketju