1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vertailut.fi

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja rando, 31/10/07.

1. rando

Tykkäykset:
    0
    Moi foorumilaiset!

Olen perustanut nettisivun, jonka on tarkoitus helpottaa puhelimen (ja television sekä digiboksin) ostamista. Olen koonnut sinne lyhennelmiä lehtien tekemistä laitetesteistä.

www.vertailut.fi.

Nyt haluan foorumilaisilta kommentteja beta-versiosta. Miten hommaa voisi kehittää ja mitä mieltä koko ajatuksesta olette?

2. Tonidali

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    WP
    Ainakin kännykällä selatessa sivut oliva mukavan kevyet ja selailu oli nopeaa. Sivut ovat myös selkeät ja se on todella hyvä. Jos koneelle pääsisi niin olisi helpompi kommentoida. Idea on kuitenkin sivuilla todella hyvä. Enemmän teknisiä tietoja olisi hyvä saada itse tuotteen 'selitykseen'. Siis niin, että tekniset tiedot löytysivät niille tarkoitetuista lokeroista.

3. rando

Tykkäykset:
    0
    Kiitos rohkaisevista kommenteista.

Tekniset tiedot ovat olleet mielessä, mutta tulin tulokseen, että ne löytyvät netistä joka tapauksessa helposti. Teettäisivät lisäksi hurjasti töitä. Siksi olen keskittynyt testituloksiin.

Lisää kommentteja, kiitos!

4. cell_freak

cell_freak

Tykkäykset:
    0
    Ainakin puhelimien arvosteluihin voisi liittää kuvan. Muuten ihan fiksun oloset sivut.

5. rando

Tykkäykset:
    0
    Hyvä ajatus, täytyy miettiä toteutusta.

Löytyykö lisää kommentteja?

6. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Ei yhtään huono homma, ulkonäköön voi kiinnittää huomiota vielä... mutta ei välttämättömyys... hienostelua.. ;) Mietin justiin että sellasta olisin kaivannut kuin monikin. Mun veli on kovempi lukemaan kaikki arvostelut kuin mä. En jaksa keskittyä niin siihen puoleen. Koneita ja laitteita on niin jumalattomasti nykyään. Se heittää omaa kommenttia ja perustelee miksi joku toinen laite myöskin voisi olla parempi yleensä. Sen vahvistin ja kaikki muu tietämys on ihan eri luokkaa kuin lehdissä. Pureudutaan todella syvemmälle teknisiin arvoihin. Eli se osaa selittää kansantajuisesti asiat. Arvostelu toki on hyväasia ja emmehän halua ryydyttää tiedoilla liikaa. toki testitkin ajaa oman asian. Monet ei välttämättä tiedä silti vaikka joku esimerkiksi

Cambridge Audio Azur voisi olla hintalaatu suhteessa hyvä, mutta jumalattomasti menee takuuvaihtoon ja hajoilee. Että senkin takia jätän väliin. Tämmösiä pikku nippelinappeli tietoja vois olla vailla moni. Myös huolto, huollon toimivuus ym. vois olla ja laatu, käyttöikä, sellasia kriteerejä jotka kiinnostaisi. Nämä on varmasti hankala toteuttaa, mutta alalla olevat voisi helposti oman kantansa ilmaista. Asiakkalle paskamaisinta kuitenkin on jonkun laitteen särkyminen ja huollattaminen. Se alkaisi pikkuhiljaa painostamaan valmistajia, maahantuojia tuomaan sellasia ja myymään sellasia jotka kestää paremmin. Laatu ei ole sama asia kuin ennen käsitettiin tänäpäivänä.

7. rando

Tykkäykset:
    0
    Sivut alkavat olla lopullisessa muodossaan.

Onko ehdotuksia, mitkä tuotteita listoille seuraavaksi olisi hyvä lisätä. Dvd-soittimet, handsfreet, digikamerat?

Jaa tämä viestiketju