1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vertaa.fi puheluhinnat?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja jormax, 6/11/07.

1. jormax

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun kiinnostuin aiheesta kävin ruuvailemassa http://www.vertaa.fi/gsm/ sivustoja ja ainakin siellä oli melkosen kaikilla tavoilla laskien aika yllättävä voittaja joko GSM Suomi tai sitten Spiidi.

Tuli vaan mieleen että saakohan tuolta ostaa sijoituksen vertailussa, vähän niinkuin mainoksen omaisesti. Olivat vaan ottaneet kymmenen ekaa paikaa halvimpina. Kuitenkin täällä sivuilla on aika moni sitä mieltä ettei oo halvin ja jotenkin uskon foorumin käyttäjiä kun monikin vertaillut hintoja jo vuosikausia.

2. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    Siis ongelmanahan on se, että joissakin liittymissä on minuuttiveloitus, mitä vertailu ei pysty mitenkään huomioimaan ilman tietoa puheluiden määrästä.

3. sipuli

Tykkäykset:
    5
    ...eikä myöskään esim Sauniksen OmaVerkko - tai Fiksu -tyyppisiä liittymiä, joista ensimmäinen (tai oikeammin AleSaunapaketti) tuottaa itselleni ehdottomasti pienimmän puhelinlaskun.

4. kimmo Vieras

Koska vatussa nää tampiot ymmärtää sen asian että halvin ei ole välttämättä itselle se paras, vaan hinnan lisäksi saattaa olla muitakin ominaisuuksia jotka operaattorin valinnan ratkaisevat.
    Helvetinkö iloa siitä denaverkosta on, vaikka maksaisi sentin viikko, jos ei kotona kuulu.
    Lopettakaa nyt vitussa se senttien laskeminen ja jos olette tyytyväinen operaattorinne tarjoamiin palveluihin maksakaa lasku.

5. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Eksä huomaa Kimmo minkä firman mainostoimisto yritti saada keskustelua aikaan. Siellä taotaan pääpunaisena miten tulisi huomiota.

6. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Miksei tämänkin mainoksen olisi vaan voinut antaa pudota näkymättömiin?

7. kimmo Vieras

Ollenette oikeassa. Olen joskus koettanut ymmärtää jormaxin ihan tavallisena userina..mitä pitempään viestejään lukee, sitä enemmän sitä mieltä että näitä palkattuja gsm.suomi-työntekijöitä. Oli miten oli, jos modeoikeudet itselläni olisi, niin auttaisin hänen foorumin "skippauspohdiskeluitaan".

8. jormax

Tykkäykset:
    0
    Noup Kaverit, edelleen myyn mummoille pattereita ja pölyimureita :)

Mun kiinnostus juontuu oikeestaan tähän tilanteeseen. Sonera kallis ja en ollut tyytyväinen, missäs loput vaihtoehdot on Saunalahti ja Elisa tuota tuota nehän on sama paikka ja saman hintaisia eiks juu?

Toinen kiinnostuksen kohde on mun soppari, en tod oo tyytyväinen siihen et mut huijataan jatkamaan sopimusta. Eikä mua harmita yhtään Saunis operaattorina vaan se mitä TE ITE täällä keskustlette.

1. Hinnoista kuka edullisin
    2. Operaattoreiden paremmuudesta
    3. Niiden huijauksista sopimuksista
    yms yms

Mut kuten Vaari vaan sanoi mulle.... Älä hauku tai ainakaan sano kalliiksi Soneraa yms. tai sut suljetaan yhteisöstä.

Mistäpäs aloitetais keskustelemaan säästä, talvirenkaista vai lasten hoidosta etten vaan suututas ketään vai täs Vuosaaren yli rakentamisesta.

No mun kritiikki Vertaa.fi kohdistu lähinnä TEIDÄN epäilyihin GSM Suomen rehtiydestä ja kun luin ketjuja siel moni sanoi et se on kallis, kuitenkin mua ihmetyttää kun se oli siel halpa, et mikä kusetus siin on.

Näihin tääl olleisiin kommenteihin sen verran et ainakin ne liittymät joit mä katselin oli sekuntti pohjasia ei minuutti kuten joku täällä väitti.

Toinen juttu on mun seikkailu Sauniksella, eli sielt sain sopimukseni sanottua irti ja nyt kattelen kenelle sen siirrän. Eihän se ketään kiinnosta kuten ei mikään muukaan.

Tuota älkää kiusatko mua vaan kertokaa suoraa, ketä kehun ja tai haukun niin pysyn teidän kaverina :)

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No sitten sinä voit tilata aivan vapaasti GSM Suomi tai Spiidin. Ilmeisesti kuitenkin vielä epäröit tuollaisen päätöksen tekoa. ilmeisesti kovin moni ei lähde tukemaan ajatustasi. Enkä minäkään näe oikein syitä miksi suosittelisin. varsinkaan jos sinulla ei riitä kiinnostus ottaa aivan erillistä liittymää kokeiluun.

Joten, jos haluat suosituksia, siis aivain, aidosti, Niin mene koti kuntaisi Sonera tai Elisa kauppiaan luokse, kumpi siellä nytten parempi ja otta liittymä kytkyllä tai ilman joka tapauksessa liittymä luurisi valmiiksi laitettuna ja toimivana, joku voi ehdottaa myös DNAn myymälää, jossain tapauksissa sekin voi olla ratkaisu.

10. SV-3310 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Tästä maasta löytyy siis vielä pölynimurikauppa jonka valikoimiin ei kuulu mp-liittymät?!

11. ajantawarat

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Henkilökohtaisesti IHAN SAMA vaikka et ota liittymää lainkaan. Ostat puluparven ja lähetät viestejä langalla koipeen sidottuna.Taikka otat spiidin (älä suoneen, se ei hyvä juttu) tai minkä liittymän haluat.Kysymys oli vain ja ainostaan mainostamisesta , naurattaa kun lukee haun perusteella ALOITTAMIASI ketjuja. Varmaan itsekin kirjoitan naurettavia ja itkettäviä, tässä oli vain kysymys sinun topickeista.

12. jormax

Tykkäykset:
    0
    No mutta ajantawarat eikös tuo ole aikas selvää kenen operaattorin kaveri sä oot ja toinen vinkee idea tuli mieleen, et nyt ainakin tiedän minkä vanhojen romujen kaupan kierrän kaukaa :D

No minumpa ei tarvitse unia menettää kenenkään kanssa.

Sori jos aiheeni liittyi mua kiinnostaviin aiheisiin kuten Saunis ja sen sekoilut ja LG:n luuri, mua kun ei pätkääkään nappaa persaukisten Kolumbus liittymä eikä MINUN Sonera kun kummankaan kanssa ei mitään yhteistä tietä kuljettavana eikä haluja mennä niiden kelkkaan. Saunis mun liittymän tarjooja ja toistaiseksi pysyy.

Ainut mitä ihmettelen reaktioissanne on, että jos asia ei kiinnosta niin miksi ihmeessä siihen puuttutte ja kiellätte niitä kymeniä aiheesta keskustelemasta joita se kiinnostaa. Luulin jo että neuvostoliiton hajottua tuosta yhdestä mielipiteestä olisi päästy.

Ja jeps, ei paljoa muuta myydä tänä päivänä kuin kasa pattereita ja pari pölyimuria päivässä kun nyt tilanne että digiboksi ja taulu telkkari ykkös myynti artikkelit ja provikka maksetaan katteesta, kun ne taas myydän ulos sisäänostohinnoin jää kate aika olemattomaksi :) Kännyköissä muuten sama juttu jos ei sitten saa myytyä uutta liittymää josta saa operaattorilta vieläkin ihan kivat eurot.

Mutta joka tapauksessa eiköhän tää ole tässä.

13. gogland

gogland Mr Vip

Tykkäykset:
    2091
    Puhelinmalli:
    iphone 5S
    En kirjoittanut että suljetaan yhteisöstä, kirjoitin että kannatta miettiä mitä kirjoittaa, koska asia yhtä arka kuin esim. nato keskustelu.

14. jormax

Tykkäykset:
    0
    Sorry Vaari vaan. Mun virhe, mut pointti meni perille.

Niille joita kiinnostaa, tuskin siis ketään. Siirsin sitten kuitenkin sen mun känny numeron, kun sain sen määräaikasen sopparin loppumaan. En uskaltanut siirtää sitä (kiitos Teidän neuvojen) tuonne Gesmi Suomeen vaan muualle.

No sain soiton Sauniksest ja tarjosivat 80 eskoo puheaikaa ja eurolla viikonloppu puhelut.

Täs rutinassa pääsi aika hyville tunti liksoille meni 20 min jutun kanssa taisteluun ja sain noin 120 euron edut :)

Ja hei tuli kans osoitettua, et kyllä Saunista kiinnosti mun paska rahat ja liittymä vaik joku oli erimieltä. Ei kai ne muuten ois perään soittaneet ja antaneet 120 eskon etua ja soittaneet.

15. ajantawarat

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Mitä sitten, jokainen käyttää jotain operaattoria, toiset mainostaa melkein työkseen.

Minkäpä takia uusien hienojen pölypussien myyjä vaivaútuisikaan meidän kioskiin, ai niin sieltähän saa niitä steroita :D

Ei tarvitse olle persáukinen käyttääkseen liittymää mikä maksaa jokapaikkaan 0,69 , ehkei joku tuon vuoksi olekaan :D

Ainostaan tuo spammaus ihmetyttää ei muu. Näitä touhujakun lukee tulee jo ACN hurmos mieleen, millonikahan spiidi ja co alkaa tarjoamaan tuloja soittelusta

Otan osaa.

Jaa tämä viestiketju