1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

VersaMail

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja WonderC, 27/12/03.

1. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Onko jollain onnistuneita kokemuksia kyseisestä ohjelmasta. Siis niin onnistuneita, jotta voisi neuvoja jaella.
    Eli olen yrittänyt saada postit, suoraan palmiin, mutta ei oikein onnistu. Postit siirtyvät kyllä, jos outlook express on ottanut ne postit vastaan, eli outlookin joutuu avaamaan. Ja siinähän ei ole mitään tolkkua. Yritin myös vaihtoehtoa "direct pop connection to server" ja koko pas*a jäi jumiin. Eli tarkoitus olisi, että ainakun palmin synkkaa koneen kanssa, niin se hakisi samalla postit. Mutta en halua sitä ennen avata outlookkia, samallahan ne sitten lukisi.
    Lisä infoa annetaan, jos se vastaammiseen auttaa.

2. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
    Joo, tuo sama on ottanut päähän jo useamman vuoden, ja muutosta ei saanut edes muita ohjelmia käyttäessä.
    Eli, ohjelma auki ja hae postit, deletoi "paska" ja synkkaa vasta sen jälkeen.
    Tämä on muuten mun suositus, itse en ainakaan lataa enää Palmiin kaikkea, mitä laatikkoon putoaa

3. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Niin säkään et, ilmeisesti ole saanut VersaMailia hakemaan niitä posteja suoraan serveriltä.

Jaa tämä viestiketju