Hetkinen muuten, kelles mä annoinkaan niitä verovinkkejä? Onko pahoja mätkyjä paukkunut![]()
Kestää hetken verottajalle selvitellä että miten tää on menny näin päin hlvttiäMulle ei siis vielä ole tullut päätöstä @Vilén Sais kyllä tulla jo. Vähän jännittää koska oli niin paljon muuttujia viime vuonna![]()
Kyllä ei työn tekeminen kannata. Nuorempi kolli kun pääsi -21 kesäkuussa intistä pois, ja työnhakuun työkkärin rahoilla loppuvuoden. Niistä nyt maksetaan veronpalautusta kuulemma sille yli 600e. Tai kuka sit maksaakaan kela varmaan, mutta työmarkkinatuesta saa veronpalautusta, aika arveluttavaa touhua Suomessa. Ei sillä mitään muita tuloja ollut kun kerran oli alkuvuoden intissä.
Veroja siitäkin maksetaan. Eri asia jollei tarvis maksaa.Kyllä ei työn tekeminen kannata. Nuorempi kolli kun pääsi -21 kesäkuussa intistä pois, ja työnhakuun työkkärin rahoilla loppuvuoden. Niistä nyt maksetaan veronpalautusta kuulemma sille yli 600e. Tai kuka sit maksaakaan kela varmaan, mutta työmarkkinatuesta saa veronpalautusta, aika arveluttavaa touhua Suomessa. Ei sillä mitään muita tuloja ollut kun kerran oli alkuvuoden intissä.
Eikös tm-tuesta mene aina veroa se 20%. Sitten palautellaan mitä on tarvis.Kyllä ei työn tekeminen kannata. Nuorempi kolli kun pääsi -21 kesäkuussa intistä pois, ja työnhakuun työkkärin rahoilla loppuvuoden. Niistä nyt maksetaan veronpalautusta kuulemma sille yli 600e. Tai kuka sit maksaakaan kela varmaan, mutta työmarkkinatuesta saa veronpalautusta, aika arveluttavaa touhua Suomessa. Ei sillä mitään muita tuloja ollut kun kerran oli alkuvuoden intissä.
Eikös tm-tuesta mene aina veroa se 20%. Sitten palautellaan mitä on tarvis.
Tulonhankkimisvähennyksenä, työhuonevähennys ja työvälineistä, ohje Etätyö ja vähennyksetVuosi 2021 painettiin duunia paljon etäältä ja minäkin tein hankintoja todella paljon kotitoimistooni. Miten verottaja on hyväksynyt kotitoimiston vähennykset yleisesti ottaen?
Olen ostanut itselle viime vuonna mm. sähköpöydän, isomman näytön ja langattomia oheislaitteita (hiiri, näppis, kuulokkeet).
En tiedä onko ikäjuttu vai mikä, mutta en kestä huonoja työkaluja yhtään. Olen omalla rahalla tehtyt työhuoneesta sellaisen, että siellä on todella hyvä tehdä duunia)