1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Verkkokauppa.comin bluetooth USB-adapterit

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja P-Nut, 18/9/03.

1. P-Nut

Tykkäykset:
    0
  2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Minulla on tuo Epox ja oikein hyvin toimii T610:n (ja T68i:n) kanssa.

3. KLF

Tykkäykset:
    0
    Mulla puolestani tuon MSI:n vastine (koneen emolevylle integroituna mutta toiminnallisuus sama kuin usb-laitteessa).

Toimi myös T68i:n sekä nykyisen T610:an kanssa ongelmitta.

4. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    MSI:n dongle löytyy ja toimii P800:en kanssa, joten luulisi toimivan myös T610:n kanssa.

5. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    MSI:n myös mulla, toimii hyvin t68i:n kanssa

6. IFF

Tykkäykset:
    0
    Minulla on A-link(AVAX) ja vallan mainioisti toimii T610:n

7. tm

Tykkäykset:
    0
    Cyber-Bluen donglea (halvin yllä mainituista) en saanut sitten millään toimimaan T68(i):n kanssa, joten siitä voinee tehdä johtopäätöksiä T610:n suhteen...

Vaihdoin tuon MSI:n dongleen, joka toimi samantien ilman mitään vaikeuksia.

8. Zache

Tykkäykset:
    0
    Erona tuossa emolle (MSI-6968) ja dongena (MSI-6967) tulevaan on se että toinen on luokan yksi ja toinen on luokan kaksi laite. Hienoja vehkeitä noi emolle tulevat.. testasimme tässä taannoin vähän sellaisten kantavuutta kahden sellaisen välillä niin 100 metriä napsahti helposti. Samoin yhteys pysyi koko ajan ylhäällä kun siirryimme asunnosta hissillä pihalle ja ne saa kohtuu vaivattomasti kiinni ihan usb porttiinkin, kun pikkasen modaa.

Samoin minulla on myös tuollainen cyberbluenkin palikka... Se on kanssa ihan kelpo peli Widcommin ajurien kanssa, eikä niiden jotka tulee sen donglen mukana. Vaikeus nykyään on löytää sopivia laitelukittuja (lukitsemattomat olisivat kaikista parhaat) Widcomin ajureita. Periaatteessa kaikki nuo laitteet toimisivat samoilla ajureilla mutta niihin on vain koodattu että ne toimivat vain tietyn merkkisissä laitteissa.
    Samoin ajurit lopettavat toimintansa jollei oikean merkkistä laitetta löydy koneesta joka on kohtuullisen perseestä, samoin kuin se että winkkarista ei löydy suoraan tukea noille laitteille vaikka ne kaikki toimivat samoilla ajureilla, ainakin niinkauan kuin Ericssonin speksejä kunnioitetaan

9. P-Nut

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia hyvistä vastauksista.

Itseäniäkin arvelutti tuo halvin malli ja sen toimivuus kännykkäni kanssa. Päädyin lopulta tilaamaan tuon MSI:n mallin, kun se kerta monilla toimii. :)

Jaa tämä viestiketju